Gjest Engstelig jeg Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 eg har nå i lengre tid,vært plaget med utflod som lukter fisk og salmiakk. Jeg har gått på en hestekur av antibiotika kur,det hjalp ikke. Tatt celleprøver og de var fine. Skal til gynekolog på mandag og undersøke nærmere der. Jeg var øm i livmoren når legen hadde innvendig undersøkelse,hun mente kanskje jeg hadde livmorbetennelse??!! Jeg er redd og engstelig og er lei denne lukten,jeg vasker tøyet mitt i vaskepulver som er uten parfyme,og vasker meg vekselvis med asan og bare lunkent vann,ligger uten truse om natten. Nesten så jeg føler jeg "svetter" mye i skrittet. Eller har jeg urinlekkasje...jeg tenker mye. Er 36 år og har et barn på 12 år født ved keisersnitt,om det har noe å si? 0 Siter
Gjest Enstelig jeg Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Trolig soppinfeksjon. Men klør det ikke ved soppinfeksjon? jeg klør ikke noe. 0 Siter
Gjest beathethe Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Nå skal du til gynokolog på mandag og trolig blir årsaken til dine plager funnet. Jeg klødde ikke ved siste soppinfeksjon, soppen satt i skjeden. Jeg visste ikke at jeg hadde det, ble oppdaget under gynokologisk undersøkelse. Det eneste jeg hadde merket var svie og vondt ved samleie. 0 Siter
Gjest Tante urin Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Tenk litt på matvarer også, meget mulig det kan ha noe å si på lukt. 0 Siter
Gjest Enstelig jeg Skrevet 16. april 2011 Skrevet 16. april 2011 Tenk litt på matvarer også, meget mulig det kan ha noe å si på lukt. Ja jeg føler at etter enkelte måltider at det lukter enda verre,så fisk og reker holder jeg meg langt unna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.