Gå til innhold

Ekstrem lavkarbo- egoistisk?

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal jeg bry legen med ufarlig gass i magen når jeg fint klarer å unngå det selv ved et kosthold kroppen er laget for? Synes du det er bedre å ta kunstige medisiner med skumle bivirkninger fremfor å spise sunt!?

Ikke rart det er lange køer hos legen...

Altså, påstanden om at kroppen er laget for "lavkarbo" har du neppe belegg for.

Tvertimot, nesten hele verden spiser hovedsakelig karbohydrater, fra ris til pasta til poteter osv., og vi har aldri hatt så høy forventet levealder.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• candyqueen_83

5

• ShitDiddelyDo

5

• nitty-gritty

4

Altså, påstanden om at kroppen er laget for "lavkarbo" har du neppe belegg for.

Tvertimot, nesten hele verden spiser hovedsakelig karbohydrater, fra ris til pasta til poteter osv., og vi har aldri hatt så høy forventet levealder.

''Tvertimot, nesten hele verden spiser hovedsakelig karbohydrater, fra ris til pasta til poteter osv., og vi har aldri hatt så høy forventet levealder.''

Levealderen sier faktisk ingenting om helse. Vi har aldri hatt så mye livsstilsykdommer heller, men vi har mye bedre medisiner og behandling enn tidligere.

Kroppen min sier i alle fall tydelig at den trives mye bedre med mye mindre raske karbohydrater. :o)

''Tvertimot, nesten hele verden spiser hovedsakelig karbohydrater, fra ris til pasta til poteter osv., og vi har aldri hatt så høy forventet levealder.''

Levealderen sier faktisk ingenting om helse. Vi har aldri hatt så mye livsstilsykdommer heller, men vi har mye bedre medisiner og behandling enn tidligere.

Kroppen min sier i alle fall tydelig at den trives mye bedre med mye mindre raske karbohydrater. :o)

Joda, men det er STOR forskjell på "mye mindre raske karbohydrater" (som har vært kostholdsråd lenge), og "ekstrem lavkarbo" som tittelen i tråden er.

Ingen bestrider at det er bedre med mindre raske karbohydrater - det er ikke der diskusjonen er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...