Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i bygda har vi bare post i butikk. Kan man få tatt kopier der? Hvilke andre er det som gjør det? Politiet?

Videoannonse
Annonse
Gjest trenger oxo kopier
Skrevet

På en skole. bibliotek osv...

Kan man få de attestert på sykehus og? Jeg jobber på sykehus, men kan vel ikke

signere "rett kopi" selv, men få en annen til å gjøre det, så lenge jeg har sykehusstempelet?

Skrevet

signere "rett kopi" selv, men få en annen til å gjøre det, så lenge jeg har sykehusstempelet?

Veit ikke, kan du ikke spørre da? Men du kan selvfølgelig ikke signere selv...

Gjest statsansatt
Skrevet

Du kan få en kontorfullmektig på sykehuset der du jobber til å gjøre det, har jeg gjort flere ganger.

Skrevet

NAV gjør det gratis, men da fortrinnsvis alt som har med jobb og utdanning å gjøre (vitnemål, attester o.l.) Treffer du på en velvillig sjel får du nok kopiert og attestert andre dokumenter også.

Skrevet

Vi gjør det ikke i Post i Butikk, men politiet gjør det. Jeg betalte ingenting for å få attestert kopi av et par ark, men kanskje det koster litt hvis det er mange kopier du skal ha.

Mary Poppins
Skrevet

Hva?!? Bor du i en bygd?!? Trodde du var en skikkelig byrotte jeg;-)

Jeg har akkurat vært gjennom dette med å få attestert kopier selv, og min løsning ble tinghuset, og da ble de også Notarius Publikus attestert som er den høyeste form for attestering. Men politiet kan også gjøre det. Ikke alle Allkopier og Postkontorer gjør det men du kan sjekke der også.

Skrevet

Jeg fikk gjort det på Nav, men de murret såpass at jeg følte meg ordentlig til bry. Det er politi og lensmann man skal plage med slikt, visstnok. Så da vet man det til neste gang:)

Skrevet

På en skole. bibliotek osv...

''På en skole. bibliotek osv...''

*rister på hodet* Vi gjør det ikke på vårt bibliotek i alle fall.

Skrevet

''På en skole. bibliotek osv...''

*rister på hodet* Vi gjør det ikke på vårt bibliotek i alle fall.

Nei, da så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...