Gå til innhold

Kul lys denimskjorte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''

LOL, hvor har du vært de siste to årene?

''

Hengt rundt PC'en, vært i skogen, og på jobb... Har ikke lagt merke til at folk bruker dongerskjorter, nei.

Men jeg må jo innrømme at jeg er urtreg med moter...

''Har ikke lagt merke til at folk bruker dongerskjorter, nei.

Men jeg må jo innrømme at jeg er urtreg med moter...''

Puh, da er det to av oss iallefall ;-) *Host*, dongeriskjorter?!

Annonse

Hahahaha, så først nå skriveleifen min - ordet barn ligger vel lettere i fingrene enn bart - men MENTE faktisk trønder med bart! :-)))

''men MENTE faktisk trønder med bart! :-)))''

Hehe, det pussige var at jeg leste det "riktig" inntil du gjorde meg oppmerksom på skriveleifen ;) Jaja, er vel nok et eksempel på at vi leser og tolker ting slik det passer med egen oppfattelse - men jeg var ikke langt fra fasiten, da :-)

''Eksen hadde brun skinnvest og skikkelig bart også... *hehe* ''

Og lisseslips og sykkelsko? ;-)

''Og lisseslips og sykkelsko? ;-)''

Lisseslipset kjøpte jeg til ham faktisk. *hehe* Men sykkelsko?! Jeg regner med du ikke snakker om ordentlige _sykkel_sko?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...