Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men det er noe mystisk med quizen:

''Du fikk 11 rette av 11 mulige. Flott, du har fått med deg det meste...

1-3 poeng: Litt husket du i allefall! :)

4-7 poeng: Ja, flott, men kanskje du skal bruke påsken til å lese litt.. hehe...

8-11 poeng: Flott, du har fått med deg det meste...

12 poeng: SUPERT!

''

Hvordan kan man klare å få 12 poeng på en quizz med 11 spørsmål?

Fortsetter under...

Jeg er ærlig i motsetning til de fleste her. 4 riktige.

Hvorfor i alle dager skulle vi gidde å juge på det? Jeg hadde alle riktige her, og er forundret over de som ikke har det, da jeg synes quizzen var såre enkel. Derfor tror jeg ingen her juger. Det finnes imidlertid quizzer som andre synes er såre enkle og hvor jeg får lav skåre. Jeg juger ikke på de quizzene heller, men jeg lar ofte være å poste resultatet mitt. Kan det ikke heller hende at det er det som skjer her også? De som klarer det bra poster gledelig, og de som gjorde det dårlig holder heller kjeft. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen skulle gidde å juge på hvor mange poeng de fikk på en quizz om påsken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...