Gå til innhold

Vet de fleste hva Modum Bad er?

Anbefalte innlegg

Det tror jeg blir alt for omfattende for Modum Bad. Jeg vet at de har et behandlingstilbud for ungdommer/voksne som har vært utsatt for overgrep, men ikke mor og barn.

kanskje støtteforeninger mot Incest har spesifikke tilbud?

Det var de som prøvde å få tilbud der så det er derfor jeg vet det.

Fortsetter under...

Jeg husker en jente på videregående som ikke ante hva en psykolog var for noe, og hva yrket gikk ut på. Jeg tenkte at da hadde hun nok ikke støtt på noen store problemer i livet.

''Jeg husker en jente på videregående som ikke ante hva en psykolog var for noe, og hva yrket gikk ut på. Jeg tenkte at da hadde hun nok ikke støtt på noen store problemer i livet.

''

Det er vel få på videregående som har vært hos psykolog? Selv om en del ungdommer har det, så forbinder nå jeg psykolog med noe voksne først og fremst bruker?

Gjest badeliv

''Jeg husker en jente på videregående som ikke ante hva en psykolog var for noe, og hva yrket gikk ut på. Jeg tenkte at da hadde hun nok ikke støtt på noen store problemer i livet.

''

Det er vel få på videregående som har vært hos psykolog? Selv om en del ungdommer har det, så forbinder nå jeg psykolog med noe voksne først og fremst bruker?

men de fleste har vel hørt om en psykolog, og hva yrket går ut på?

men de fleste har vel hørt om en psykolog, og hva yrket går ut på?

Mjo, jeg hadde vel hørt om at det var et yrke som het psykolog, da jeg gikk på videregående. Men jeg visste ikke noe særlig om det.

Vil tro at det finnes folk som ikke har hørt om psykolog.

Annonse

Gjest jeg vet det

SMI prøvde å få istand ett tilbud for mor og barn

Jeg har "alltid" visst om Modum bad, et psykiatrisk sykehus. Når jeg hørte om det første gang husker jeg ikke. Hvorfor jeg har visst det vet jeg ikke. Vet ikke hvor vanlig det er å vite om, kommer sikkert an på hvor i landet man bor og omgangskrets.

Ser ut som de har åpnet for alenemødre på familie- og samlivsavdelingen. Noe spesifikt i fht traumebehandling med innleggelse av mor og barn vet jeg ikke. De har fokus på traumebehandling og behandlingstilbudet utvikles/utvides.

Familie og samlivssavdelingen:

''Innleggelse for aleneforeldre og barn kan være aktuelt i tilfeller hvor det er samspillsproblemer mellom voksen og barn, som vurderes som opprettholdende faktor for problemene og hvor det er et mål å styrke den voksnes resursser og fungering, også i foreldrerollen.''

http://www.modum-bad.no/hvem_er_tilbudet_for_/cms/258

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...