Gå til innhold

Blir gal av å se bilder som ikke harmonerer

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace

Hvorfor ikke si fra?

Jeg nøler ikke med å si min mening overfor mine foreldre når det gjelder interiør osv, og de tar imot alle synpunkter med takk - og ber gjerne om hjelp til å endre på ting ;)

''

Jeg nøler ikke med å si min mening overfor mine foreldre når det gjelder interiør osv, og de tar imot alle synpunkter med takk ''

Hvordan er det andre veien, da? Kan foreldrene dine fritt komme med synspunkter på hvordan du innreder? Bare nysgjerrig.

Fortsetter under...

''

Jeg nøler ikke med å si min mening overfor mine foreldre når det gjelder interiør osv, og de tar imot alle synpunkter med takk ''

Hvordan er det andre veien, da? Kan foreldrene dine fritt komme med synspunkter på hvordan du innreder? Bare nysgjerrig.

Husker mamma kommenterte det grusomt stygge dolokket jeg kjøpte en gang (den gangen det begynte å komme trefargede dolokk), men da bare lo jeg og sa hun kom til å bli vant til det etterhvert - og det ble hun ;)

Foreldrene mine pleier alltid å spørre om råd når det gjelder interiør og mamma elsker å få innspill og hjelp, så mellom oss er det helt greit å holde på sånn :)

''Er det normalt å bli så opphengt i oppheng av bilder?;)

''

For meg er det ganske fremmed å skulle bli veldig opphengt i en slik ting. Jeg mener også at dersom man gir bort en gave, så er det opp til mottakeren hvordan vedkommende anvender gaven.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...