Gå til innhold

Hvorfor trakk han seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Mesterns Mester?
Skrevet

Hvorfor trakk han seg, han mannen, argh telefonen ringte her.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Mesterns Mester.
Skrevet

Han hadde vondt i ryggen og andre steder.

åååå stakkars :-(

Skrevet

åååå stakkars :-(

Ja, store mannen tok til tårene, gitt.

Gjest Jacoba
Skrevet

Stuck med mesternes mester: du får ihvertfall oppdatert andre som går glipp av slike viktige sekvenser. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :-)

Skrevet

Stuck med mesternes mester: du får ihvertfall oppdatert andre som går glipp av slike viktige sekvenser. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :-)

Ikke sant. Det er jo alltid flott å kunne føle seg nyttig;)

Gjest Mesterns Mester.
Skrevet

Ja, store mannen tok til tårene, gitt.

Gaula som bare det jeg og enda jeg ikke ante hvorfor de gråt....haha. Den er så skjønn den serien!

Skrevet

Gaula som bare det jeg og enda jeg ikke ante hvorfor de gråt....haha. Den er så skjønn den serien!

Skjønn? Vel vel:)

Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Ekte mennesker og ekte følelser. Sitter å sammenligner Paradise Hotel, Big Brother og lignende "drikke og ligge med flest mulig" reality serier.Jeg må si at Mesternes Mester er noe man kan tørre å la familien se ja.

Skrevet

Frode Rønning?

Gjest Mesterns Mester.
Skrevet

Den har gode verdier, sunne verdier, og det er så nydelig å se ekte flotte mennesker med ekte følelser :-)

Skrevet

OMG. Litt mye vin, eller? ;p

Gjest Mesterns Mester.
Skrevet

OMG. Litt mye vin, eller? ;p

Eh? Det er feil å synes det er en fin og koselig serie?

Skrevet

Eh? Det er feil å synes det er en fin og koselig serie?

''Gaula som bare det jeg og enda jeg ikke ante hvorfor de gråt...''

Dette var mer i mine tanker.

Gjest Mesterns Mester.
Skrevet

''Gaula som bare det jeg og enda jeg ikke ante hvorfor de gråt...''

Dette var mer i mine tanker.

Ja jeg gråt jeg, synes det var så trist å se han felle tårer, og de andre var så trist på hans vegne. Wow sier jeg bare, gå tilbake til paradise du.

Skrevet

Den har gode verdier, sunne verdier, og det er så nydelig å se ekte flotte mennesker med ekte følelser :-)

Jo, jeg ser jo det. Det er bare jeg som får spader av for mange kjekke mennesker med sunne verdier, og jeg forstår ikke helt hvorfor det er interessant å finne ut hvem som er flinkest til å balansere på en taustump.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...