Gå til innhold

Litt vakker poesi fra meg til deg

Anbefalte innlegg

Lazy Daisy Jackson har en stor og diger røv

Den planter hun i sofaen, i blikket er hun sløv

Hun ligner på en purke, og hun er ei ordentlig ku

Brautende og sutrende og bitcy og sjalu

Når Lazy Daisy Jackson har plagd vettet av sin mann

Et vandrende skjelett som stakkar gjør så godt han kan

Da vralter hun til Volvoen og skviser røven inn

Så tråkker hun på gassen og forsvinner som en vind

Lazy Daisy Jackson drar til bygdas kaffebule

Der samles løse fulger og de trygda og de fule

Hun gneldrer litt og syter litt om alle idioter

Og trygda som er liten og om pinnemann som roter

Så tar hun seg en halvliter, så tar hun seg tre til

Og glemmer både mann og trygd og at hun kjører bil

Når bula stenger husker hun, og setter seg bak rattet

Så får hun trøbbel i en sving og ligger død i krattet.

The Bitter End.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363430-litt-vakker-poesi-fra-meg-til-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det forresten med betongkunsten?

Jo du, det blir noe ordentlig ræl, men det var jo også meningen. Det tar nok et par måneder før det nærmer seg ferdig.

Spent på hvordan det går med betongen til cathlin. Nå må hun snart oppdatere oss, synes jeg.

Jo du, det blir noe ordentlig ræl, men det var jo også meningen. Det tar nok et par måneder før det nærmer seg ferdig.

Spent på hvordan det går med betongen til cathlin. Nå må hun snart oppdatere oss, synes jeg.

Var det ikke du som hadde støpt noe harselals på de interiør-greiene (Love, home osv)? Eller var det Cathlin?

Annonse

Var det ikke du som hadde støpt noe harselals på de interiør-greiene (Love, home osv)? Eller var det Cathlin?

Det var meg, men det skulle jo fint kunne vært cathlin. Hun har litt snev av det samme som jeg, tror jeg:)

Du burde prøve du også.

Det var meg, men det skulle jo fint kunne vært cathlin. Hun har litt snev av det samme som jeg, tror jeg:)

Du burde prøve du også.

Ja, jeg får helt frysninger av sånne interiørbutikker, det begynner fysisk å klø på ryggen og armene mine, og jeg aner ikek hvor jeg skal se.... :-(

Men jeg eier ikke evner i form av noe kunstgreier (er dog litt musikalsk, men det hjelper vel ikke her) - så jeg tror ikke jeg satser på noen betongkarriere.

Men sånn helt som privat terapi, hørtes det jo fantastisk ut!!!!

Ja, jeg får helt frysninger av sånne interiørbutikker, det begynner fysisk å klø på ryggen og armene mine, og jeg aner ikek hvor jeg skal se.... :-(

Men jeg eier ikke evner i form av noe kunstgreier (er dog litt musikalsk, men det hjelper vel ikke her) - så jeg tror ikke jeg satser på noen betongkarriere.

Men sånn helt som privat terapi, hørtes det jo fantastisk ut!!!!

Betongkarriere er kanskie ikke tingen for alle. Du kan jo følge mitt eksempel og bytte om på bokstavene når du må innom slike butikker? Det blir litt mye Hope & Love. Du trenger jo ikke å ta den helt ut. Du kan begynne forsiktig med f.eks Herpes.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...