Gjest Sjuklingen meg Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ja, hvor lenge er det egentlig "normalt" å være syk? Jeg fikk vondt i halsen onsdag forrige uke. Etter hvert ble jeg tett i brystet, fikk feber og følte meg generelt dårlig. Var hos legen på onsdag. Da var jeg så tett i nesa og brystet (masse slim i lungene) at jeg hadde problemer med å puste innimellom. Fikk resept på noe slimløsende hostesaft-greier som jeg ikke synes hjalp (blodprøvene viste ingen tegn til infeksjon). Nå hoster jeg ikke så mye lengre og jeg er ikke så tett i brystet. Er derimot TETT i hele hodet (tett i nesa og hører dårlig) og i tillegg har jeg fått vondt i magen (diaré). Noen som har noen formening om hvor lenge jeg kan risikere å være kaputt? Jeg tørner snart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363448-hvor-lenge-syk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.