Gå til innhold

Gynekologisk undersøkelse

Anbefalte innlegg

Gjest Siri vilde

Jeg har vært plaget en tid med en betennelse i livmoren,har hatt en kur på vagitorer av slaget Flagyl,den hjalp ikke stort.

Skal til gynekolog i morgen,de skal vel ta innvendig ultralyd. Jeg gruer meg,da jeg ved siste undersøkelse hos min fastlege synes det gjorde vondt å bli undersøkt og tatt prøver av. Jeg er øm nederst i magen,og har en forferdelig luktende utflod.

Noen som har vært borti det samme og vet om det tar lang tid å bli kvitt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363471-gynekologisk-unders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innvendig ultralyd er overhode ikke noe ubehagelig. Forrige gang klippet gynekologen av en polypp hos meg og jeg merket ingenting. Det overrasket meg, men hun sa ifra på forhånd at jeg ikke kom til å merke det. Jeg stoler nemlig ikke på leger når de sier ting er litt ubehagelig for vanligvis betyr det at det er dritvondt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...