Gjest sengetid.. Skrevet 18. april 2011 Skrevet 18. april 2011 Setter dere klokkeslett over når besøkende til ungene må gå hjem? Har en nabo som aldri går hjem. Kl 2000 så sa jeg at nå var kl 8, så nå var det kanskje på tide å gå. men nei. Først nå lusket hun seg avgårde... Hva gjør dere? 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 18. april 2011 Skrevet 18. april 2011 Ja som regel har vennene til poden inne tid eller å komme seg hjem til kl 20. Disse er 12 år da men hadde det vært noen som hadde vært her til over 20,hadde jeg forklart at du må bare gå hjem,for vi vil ha litt kveldstid sammen og skal ikke ha besøk etter kl 20. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2011 Skrevet 18. april 2011 Nå er det jo ferie så om dette barnet bor nære så er det kanskje litt tidlig? Men det spørs jo også hvor gamle barna er. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. april 2011 Skrevet 18. april 2011 For å svare skikkelig på dette, er det kanskje greit om vi hadde visst alderen på barna det er snakk om.... Ellers; jeg bestemmer når det er kvelden er i huset, derfor sitter jeg ikke å venter på at noen skal finne det for godt å gå hjem igjen... Nå begynner de derimot å bli såpass store at det stadig blir senere og senere, det høres tenåringstiden til:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Selvsagt sender jeg besøk hjem når det er tid for det! Stort sett går besøk hjem rundt kl. 19. Unntaksvis kan de bli litt lenger. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Hvis ungene dine har leggetid kl 20 så er det jo bare rett og rimelig at du sier fra. Men du trenger ikke si rett ut at han skal gå hjem, men si at nå skal ungene dine snart legge seg, så han kan heller komme tilbake en annen dag. 0 Siter
tonie Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Jeg pleier å sende dem på dør sånn ca til fast tid for å få litt ro før leggetid, men jeg pleier å la dem være litt lenger i ferier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.