Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aaaaaaaiiiiiiaiaiaiaiaaa-lyd i halsen i dag. Kanskje det er allergi som har satt seg nær stemmebåndet.

Ellers er det stor-slumring på gang. Slumreslumreiria. Så har jeg ordnet tullipaner, påskeblomst og påskegule lys.

Da er jeg påskeklar.

Hva slags lyd har dere i dag?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hark, kremt, ææææ, sånne lyder kommer ut av meg i dag. (samt at jeg roper på elgen med jevne mellomrom, de lydene er for grove til Dol). Halsen er på bærtur. Når halsen tar seg en tur, følger kroppen med, den går ut i streik.

Jeg er ikke påskeklar, jeg ligger for det meste. Jeg registrer at rundt meg er det påskeaktivitet, svigerfar var her akkurat å maste om noen blomster, sambo hadde handlet joggesko og plassert en gul blomst på disken. Trampolina er kommet opp, familiemedlemmer har tatt påskeferie hit og tatt den i bruk.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1303226443' post='4564812]

Hark, kremt, ææææ, sånne lyder kommer ut av meg i dag. (samt at jeg roper på elgen med jevne mellomrom, de lydene er for grove til Dol). Halsen er på bærtur. Når halsen tar seg en tur, følger kroppen med, den går ut i streik.

Jeg er ikke påskeklar, jeg ligger for det meste. Jeg registrer at rundt meg er det påskeaktivitet, svigerfar var her akkurat å maste om noen blomster, sambo hadde handlet joggesko og plassert en gul blomst på disken. Trampolina er kommet opp, familiemedlemmer har tatt påskeferie hit og tatt den i bruk.

Ææææææææææææææææ

Skrevet

Skikkelig skingrende kjerringstemme i stereo. *Tilbragt noen timer i bil med terrortvillingene*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ææææææææææææææææ

Nettopp! Æææææææææææææææææææ!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1303233023' post='4564919]

Jeg vet ikke når på døgnet jeg kom til jeg. *sukk*

Det er viktig å vite.

Skrevet

I Stenbukken og jeg har månen i Krepsen ;o)

Hva skjer med månen?

Skrevet

Hva skjer med månen?

Jeg tror det har med kjærlighet å gjøre, kanskje jeg passer best sammen med krepser.

Skrevet

Det er viktig å vite.

*hehe* Dette var morsomt. :o) Både jentungen og jeg har acendanten i skorpionen og guttungen har den i jomfruen, samme som stjernetegnet sitt. Ikke rart han er en pedant, stakkar... ;o)

Skrevet

Jeg tror det har med kjærlighet å gjøre, kanskje jeg passer best sammen med krepser.

Hvordan finner man ut hva man har i månen?

Skrevet

*hehe* Dette var morsomt. :o) Både jentungen og jeg har acendanten i skorpionen og guttungen har den i jomfruen, samme som stjernetegnet sitt. Ikke rart han er en pedant, stakkar... ;o)

Hmhm:-)

Gjest Jacoba
Skrevet

Det er viktig å vite.

Dette måtte jeg teste. Er en nokså prippen jomfru, men jaggu har jeg ascendenten i løven. Hm, burde vel bruse litt mer med fjøra da? Evt riste på manken?

Skrevet

Jeg har litt pipelyd i ørene fordi jeg spilte litt for høy musikk i bilen i stad. Ellers har det vel egentlig bare vært de vanlige lydene.

Hvordan gikk det med betongtingen?

Skrevet

Hvordan finner man ut hva man har i månen?

Jeg har fått satt opp horoskopet mitt skikkelig en gang ;o) Det er et helt merkelig horoskop, alle som har sett det kicker. Han som satt det opp også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...