Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linnea79

Den vil nok komme før eller siden. Men du kan unngå/forlenge tiden den utvikler seg ved å unngå mysing. Feks dersom du er trøtt eller ute i sola.

Jeg begynte å få "sinna-linje" allerede som 25-åring. Jeg ble obs på hva som utløste den og ble flinkere til å bruke solbriller for å unngå mysing som frembragte stripen. Og få i meg nok søvn uten brå oppvåkning.

I dag er jeg 33 år og jeg føler nesten linjen/rynken er svakere enn for 8 år siden!

Botox vil bare vare noen mnd. Du må med andre ord fortsette å fylle pannen med gift resten av livet om du aldri vil akseptere at rynken vil komme.

Annonse

38 år???

Jeg er 41 og har sikkert hatt den i snart 20 år ;) Kaller den ikke sinnarynke, for sinna er jeg sjelden - det er en bekymringsrynke :P

Det kaller jeg den også, men var hos hudpleie forleden og hun kalte den for sinnarynke. Sikkert for at jeg skulle ta botox.

Gjest Monicaen

Jeg er 47 år og har ikke sinnarynke. Jeg hadde antydning til det for noen år siden. Da begynte jeg med Vichy sin Liftactiv krem. Og den hjelper meg. Hvis jeg går over til en billigere krem, så kommer antydningen til rynke tilbake.

Noe annet som er viktig for å motvirke aldring av huden er å ikke røyke og å unngå soling.

Det kaller jeg den også, men var hos hudpleie forleden og hun kalte den for sinnarynke. Sikkert for at jeg skulle ta botox.

Hehe, jeg er altfor lite sinna til at den kan ha satt seg så godt :P

Den kommer godt fram når jeg har vært ute i sola uten solbriller, så sola får skylda :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...