Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempetrist. Hun har jo hatt kreft i 6 år, men jeg hadde inntrykk av at det gikk bra, noe det altså ikke gjorde.

Og Kjell Håkonsen takket for seg i går kveld. For den som ikke vet var han en kjent travtrener, bl.a. hadde han Rex Rodney.

Og Hermod Skånland døde 16.april, den gamle sentralbanksjefen,

Annonse

Folk dør hver eneste dag. Trist selvsagt, men det er ganske naturlig når gamle mannen er 85!

Ja, det er helt naturlig. Begge foreldrene mine døde da de var 84 år, det var trist selvfølgelig, men ikke noe unaturlig. Wenche Foss var enda eldre, men det var jo trist likevel.

Åh, det visste jeg ikke. Så trist!

Håper det blir Grethe Waitz løp til sommeren i Oslo, for å hedre hennes minne!

Det har hett Vårsleppet de siste årene så jeg vet ikke om de forandrer navnet tilbake igjen. Tragisk ja, jeg tror ikke jeg vil at noen skal dø før de er minst 80 år.

Gjest drvalley

Hun var sannsynligvis den største atlet i norsk historie. Her kan vi virkelig snakke om et forbilde - "mens sana in corpore sano". Kanskje er hun også den norske kvinne som har betydd mest for likestilling mellom kjønnene. Hun har vist i praksis at kvinne kan...

Noen lever videre i oss om de dør.

RIP.

Annonse

Det har hett Vårsleppet de siste årene så jeg vet ikke om de forandrer navnet tilbake igjen. Tragisk ja, jeg tror ikke jeg vil at noen skal dø før de er minst 80 år.

Jeg googlet Vårsleppet men der sto det ingenting som kunne minne om Grethe Waitz-løpet. Det sto noe om en turmarsj, og så forkjellige MC-treff.

Jeg googlet Vårsleppet men der sto det ingenting som kunne minne om Grethe Waitz-løpet. Det sto noe om en turmarsj, og så forkjellige MC-treff.

De sa det på tv i går kveld da de snakket om at hun var død at løpet hadde byttet navn. Jeg tror kanskje ikke hun var så opptatt av å være i rampelyset. Jeg så de skulle ha en privat bisettelse også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...