Gjest segunda Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 ''Jeg har aldri hørt om noen som har kvalmen om kvelden og ikke om morgenen. '' Det er slett ikke uvanlig. Jeg selv var ettermiddagskvalm, flere i min slekt, og andre jeg kjenner. Noen statistikk har jeg dog ikke, men du får det til å høres ut som noe er galt når du svarer sånn. Nei jeg mente ikke at det var noe galt, men jeg er vant til å høre om morgenkvalme og selv var jeg kvalm døgnet rundt. 0 Siter
Gjest kvalmja Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Det er nok bare prøving og feiling som må til. Og plutselig så har kvalmen gått over Og tenk på den flotte premien du får til slutt Ja, det bør være en megaflott premie altså *fnis* :-) Det er absolutt verdt det, selv om det føles uutholdelig når det står på! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Takk, jeg også følte nesten at det var noe galt...er førstegangsgravid så jeg har jo lite peiling.... Beklager hvis jeg fikk deg til å tro at jeg mente det var noe galt. Det var ikke hensikten hos meg. Selv var jeg mest kvalm om morgenen, men ofte døgnet rundt og det to ganger ni måneder. 'Alle' sa at det ville gå over etter de første tre månedene, men det gjorde ikke det. Da følte jeg meg annerledes. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Har heldigvis ingen erfaring med gravidekvalme selv, så her har jeg ingen råd å gi. Å farge hår nårn er gravid er ufarlig, det får da være måte på hysteri! Har hørt det fra lege selv, og ser flere fagsvar her inne bekrefter dette, bl.a. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=460384 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 Ja, det bør være en megaflott premie altså *fnis* :-) Det er absolutt verdt det, selv om det føles uutholdelig når det står på! Du har absolutt min medfølelse 0 Siter
Gjest kvalmja Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 Du har absolutt min medfølelse Taaaakk :-) Det varmer stort!!! 0 Siter
Gjest kvalmja Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 Beklager hvis jeg fikk deg til å tro at jeg mente det var noe galt. Det var ikke hensikten hos meg. Selv var jeg mest kvalm om morgenen, men ofte døgnet rundt og det to ganger ni måneder. 'Alle' sa at det ville gå over etter de første tre månedene, men det gjorde ikke det. Da følte jeg meg annerledes. Det går helt fint, tenk ikke på det ;-) Håper jeg slipper å være kvalm i 9 måneder ja, synes 1 uke har vært mer enn nok..hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.