Gå til innhold

2 spm angående graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

''Jeg har aldri hørt om noen som har kvalmen om kvelden og ikke om morgenen. ''

Det er slett ikke uvanlig. Jeg selv var ettermiddagskvalm, flere i min slekt, og andre jeg kjenner. Noen statistikk har jeg dog ikke, men du får det til å høres ut som noe er galt når du svarer sånn.

Nei jeg mente ikke at det var noe galt, men jeg er vant til å høre om morgenkvalme og selv var jeg kvalm døgnet rundt.

Gjest kvalmja
Skrevet

Det er nok bare prøving og feiling som må til. Og plutselig så har kvalmen gått over :) Og tenk på den flotte premien du får til slutt :D

Ja, det bør være en megaflott premie altså *fnis* :-)

Det er absolutt verdt det, selv om det føles uutholdelig når det står på!

Gjest segunda
Skrevet

Takk, jeg også følte nesten at det var noe galt...er førstegangsgravid så jeg har jo lite peiling....

Beklager hvis jeg fikk deg til å tro at jeg mente det var noe galt. Det var ikke hensikten hos meg. Selv var jeg mest kvalm om morgenen, men ofte døgnet rundt og det to ganger ni måneder. 'Alle' sa at det ville gå over etter de første tre månedene, men det gjorde ikke det. Da følte jeg meg annerledes.

Skrevet

Ja, det bør være en megaflott premie altså *fnis* :-)

Det er absolutt verdt det, selv om det føles uutholdelig når det står på!

Du har absolutt min medfølelse :)

Gjest kvalmja
Skrevet

Du har absolutt min medfølelse :)

Taaaakk :-) Det varmer stort!!!

Gjest kvalmja
Skrevet

Beklager hvis jeg fikk deg til å tro at jeg mente det var noe galt. Det var ikke hensikten hos meg. Selv var jeg mest kvalm om morgenen, men ofte døgnet rundt og det to ganger ni måneder. 'Alle' sa at det ville gå over etter de første tre månedene, men det gjorde ikke det. Da følte jeg meg annerledes.

Det går helt fint, tenk ikke på det ;-)

Håper jeg slipper å være kvalm i 9 måneder ja, synes 1 uke har vært mer enn nok..hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...