Gå til innhold

Bikini på påskeaften...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Dorthe

10

• nick

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jøsses!! Heldige du. Kuer og okser er fine dyr :))

Noen ganger ønsker jeg at dol var facebook. Som nå, for da kunne jeg lagt ut et bilde av det hele. Oksen F er nemlig et helt utenom det vanlige eksemplar av arten, men som okser flest liker han seg i skyggen under et tre;)

Men jeg er enig, kuer og okser er flotte dyr. Jeg og sønnen kjørte en gang på en landevei, og brått var vi omringet av kyr på alle kanter. Bonden holdt på å flytte dem, og vi havnet midt i. Det er noe av det mest surrealistiske jeg noen gang har opplevd! Det stod kuer overalt og stirret tomt men likevel en smule anklagende på oss, og på stereoen hadde vi Iggy Pops The Passenger ganske høyt. Da den tonet ut liksom sukket de og ruslet de videre, og vi satt igjen og smilte fårete og vantro til hverandre en god stund. Det var min beste nær ku-opplevelse. Vi får fortsatt latterkrampe når vi mimrer om det. La la la la la la la la! :)

Noen ganger ønsker jeg at dol var facebook. Som nå, for da kunne jeg lagt ut et bilde av det hele. Oksen F er nemlig et helt utenom det vanlige eksemplar av arten, men som okser flest liker han seg i skyggen under et tre;)

Men jeg er enig, kuer og okser er flotte dyr. Jeg og sønnen kjørte en gang på en landevei, og brått var vi omringet av kyr på alle kanter. Bonden holdt på å flytte dem, og vi havnet midt i. Det er noe av det mest surrealistiske jeg noen gang har opplevd! Det stod kuer overalt og stirret tomt men likevel en smule anklagende på oss, og på stereoen hadde vi Iggy Pops The Passenger ganske høyt. Da den tonet ut liksom sukket de og ruslet de videre, og vi satt igjen og smilte fårete og vantro til hverandre en god stund. Det var min beste nær ku-opplevelse. Vi får fortsatt latterkrampe når vi mimrer om det. La la la la la la la la! :)

Haha:)))

Jeg er oppvokst på småbruk, så vi hadde kyr/okser når jeg var liten. Pleide å prøve oss på å ri på dem osv. Hadde mye moro med de dyra. De er så søte og morsomme:))

Annonse

Hei!

Nå drar jeg på middag og i min nye kjole, men bikini høres bedre ut, for jeg har gått lettkledd i hele dag i haven.

Nå stengte jeg mine høner og haner inn, men mest av alt vil jeg bare være hjemme og kose meg.

Men men sånne kvelder må man vist gå bort når man blir invitert, det er slitsomt for meg, for andre maser på meg om jeg ikke skal slakte mine haner og invitere på hanecurry.

Jeg har sagt til min mann og kommer disse forslagene opp igjen, går jeg hjem for jeg orker ikke høre på den praten mer, det er mine kjæledyr.

Ha en fin påskeaften dere alle.

:)

ShitDiddelyDo

Hm...gir meg assosiasjoner fra den gangen min mann og jeg var nyforelsket. Vi gikk på ski på Hardangervidda i shorts og bikini og elsket bak en stor stein med skiene på...hehe. Gode minner !

Du elsker ikke med ski på bak en stein. Da knuller du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...