Gå til innhold

Fisk døde mens jeg passet den

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest grønn kan du selv være

Dette er grunnen til at jeg ikke lar noen passe og mate fiskene mens jeg er borte. Alene er det like fint og fiskene friske og raske om jeg er vekke opptil en uke. Om noen skal se etter og mate dem er det garantert noen døde, og akvariumet blir grønt og skittent. Og fiskepasseren har selvsagt holdt seg helt etter forskiftene og ikke gjort noe utenom boka.

Merkelig, men det har skjedd flere ganger.

Men jeg har ikke forventet at den uheldige fiskepasseren skulle kjøpe ny fisk.

Herregud, hvor lenge er du borte når akvariet kan bli grønt? Det du sier er jo bare tull. Ikke sikkert du har akvarium engang. I tilfelle må det være dårlig jobb du har gjort om det kan bli grønt på en uke.

Og veldig beleilig å skylde på den stakkaren som har matet de for deg.

Onsdag1365380628

Herregud, hvor lenge er du borte når akvariet kan bli grønt? Det du sier er jo bare tull. Ikke sikkert du har akvarium engang. I tilfelle må det være dårlig jobb du har gjort om det kan bli grønt på en uke.

Og veldig beleilig å skylde på den stakkaren som har matet de for deg.

''Herregud, hvor lenge er du borte når akvariet kan bli grønt? Det du sier er jo bare tull. Ikke sikkert du har akvarium engang. I tilfelle må det være dårlig jobb du har gjort om det kan bli grønt på en uke.

Og veldig beleilig å skylde på den stakkaren som har matet de for deg.''

Vel, jeg har opplevd dette flere ganger, så jeg prater ikke bare tull. Jeg har til vanlig veldig rent og fint akvarium og er nøye med stell og renhold. Det som oftest skjer når andre skal passe akvariumet er vel at fiskene får for mye mat. Og da blir det grønt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...