Gå til innhold

Victoria Beckhams hatt?

Anbefalte innlegg

Jeg er så veldig enig med deg, men, som du sier om deg selv, jeg forstår meg heller ikke på moter - og i hvertfall ikke hattemoter ;)

Synes forsåvidt prinsesse Beatrices hatt også var rimelig...merkelig...

http://www.hollywoodlife.com/2011/04/29/princess-eugenie-princess-beatrice-prince-william-kate-middleton-royal-wedding-ha/

Hun ser jo ut som et spøkelse, uavhengig av den stygge hatten! :(

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• Lillemus

10

• Babette

7

• jubalong70

6

Det var flere som hadde hatten nede ved pannen. Når det er sagt er jo fru Bekham en av de største trendsetterene i verden så jeg tror du kan være ganske sikker på at av alle de andre gjestene så er Victoria en av de meste moterikige.

Det er fortsatt lov å mene at moteriktig ikke nødvendigvis er ensbetydende med pent ;-)

Annonse

Jeg stusset også litt over den hatteplasseringen, men syntes det var verre at hun så så sur ut den tiden jeg så hennne i tv-ruta, mens mannen smilte og vinket.

Men hun er da gravid igjen. Pleier ikke det å være en dolunnskyldning for å være sur ;o)

Annonse

Jeg så flere som hadde hatt i panna, det er nok in.

Men jeg er mest imponert over prins Philip. Tenk 90 år, og fortsatt mannfolk. Jeg måtte google ham, og han er født i 1921.

Jeg synes han er kjekkere enn Charles. Antakelig et alderstegn hos meg.

ALLE er kjekkere en Charles.

Gjest pointless

ALLE er kjekkere en Charles.

Jeg har stor sympati for Charles, jeg. Han har fått SÅ mye urettferdig pepper for ulike ting, men han gjør jo så godt han kan, han også! Og si ikke at noen er stygge, for det er lavmål!

Jeg tror han har vært (og er) en kjærlig og god far for sine sønner. Og jeg synes han ser sympatisk og snill ut. :-)

Jeg har stor sympati for Charles, jeg. Han har fått SÅ mye urettferdig pepper for ulike ting, men han gjør jo så godt han kan, han også! Og si ikke at noen er stygge, for det er lavmål!

Jeg tror han har vært (og er) en kjærlig og god far for sine sønner. Og jeg synes han ser sympatisk og snill ut. :-)

Ja, hvordan kan han ellers ha fått en slik vidunderlig sønn som William? :-)

Han ser litt tomsingsnill ut, men det kan han jo ikke noe for:)

Hvem snakker om stygg? Babette mener Philip er kjekkere enn Charles, jeg mener alle er kjekkere enn Charles. Kunne vel alltids klart å hoste opp noen som var under Charles på en evt. stygghetsskala, men det er det jo intet poeng i.

At jeg personlig synes mannen er usedvanlig lite kjekk, ser jeg ikke på som noe problem hverken for ham, meg eller deg. Han tar det neppe særlig tungt, han har jo allerede dame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...