Gå til innhold

Victoria Beckhams hatt?

Anbefalte innlegg

Hvem snakker om stygg? Babette mener Philip er kjekkere enn Charles, jeg mener alle er kjekkere enn Charles. Kunne vel alltids klart å hoste opp noen som var under Charles på en evt. stygghetsskala, men det er det jo intet poeng i.

At jeg personlig synes mannen er usedvanlig lite kjekk, ser jeg ikke på som noe problem hverken for ham, meg eller deg. Han tar det neppe særlig tungt, han har jo allerede dame.

Hehe, Babette sier ovenikjøpet at han ligner en ape. Det medgir jeg ikke er særlig pent sagt, men det får så være.

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• Lillemus

10

• Babette

7

• jubalong70

6

Jeg er så veldig enig med deg, men, som du sier om deg selv, jeg forstår meg heller ikke på moter - og i hvertfall ikke hattemoter ;)

Synes forsåvidt prinsesse Beatrices hatt også var rimelig...merkelig...

http://www.hollywoodlife.com/2011/04/29/princess-eugenie-princess-beatrice-prince-william-kate-middleton-royal-wedding-ha/

Vicotria sin ble jo pen i forhold. Men ble ikke Sarah F invitert?

Annonse

-På Dol av og til

Jeg så flere som hadde hatt i panna, det er nok in.

Men jeg er mest imponert over prins Philip. Tenk 90 år, og fortsatt mannfolk. Jeg måtte google ham, og han er født i 1921.

Jeg synes han er kjekkere enn Charles. Antakelig et alderstegn hos meg.

Er den mannen 90 år....du verden!!

-På Dol av og til

Jeg har stor sympati for Charles, jeg. Han har fått SÅ mye urettferdig pepper for ulike ting, men han gjør jo så godt han kan, han også! Og si ikke at noen er stygge, for det er lavmål!

Jeg tror han har vært (og er) en kjærlig og god far for sine sønner. Og jeg synes han ser sympatisk og snill ut. :-)

Kloke ord.

Jeg så flere som hadde hatt i panna, det er nok in.

Men jeg er mest imponert over prins Philip. Tenk 90 år, og fortsatt mannfolk. Jeg måtte google ham, og han er født i 1921.

Jeg synes han er kjekkere enn Charles. Antakelig et alderstegn hos meg.

''Jeg synes han er kjekkere enn Charles. Antakelig et alderstegn hos meg.''

Charles har aldri vært kjekk. De aller fleste menn er kjekkere enn Charles. Sånn er det bare. Å synes at noen er kjekkere enn Charles er bare et sunnhetstegn.

Annonse

Charles har aldri vært kjekk. De aller fleste menn er kjekkere enn Charles. Sånn er det bare. Å synes at noen er kjekkere enn Charles er bare et sunnhetstegn.

Enig, Charles er ikke kjekk.

candyqueen_83

Jeg syns nå Charles også så litt kjekk og sjarmerende ut i går jeg da :o)

Nei, Charles er ikkes utseendemessig kjekk, men jeg så et intervju med ham en gang, og når han snakker kan han ha en viss tørr sjarm.

Enn Ailo Gaup, hva synes du om ham? Jeg synes han er sexy.

Nei, Charles er ikkes utseendemessig kjekk, men jeg så et intervju med ham en gang, og når han snakker kan han ha en viss tørr sjarm.

Enn Ailo Gaup, hva synes du om ham? Jeg synes han er sexy.

Nei, Ailo Gaup er for guttete for meg. Holder med til Erik Thorstvedt jeg... *sklir av stolen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...