Gå til innhold

Victoria Beckhams hatt?

Anbefalte innlegg

Gjest pointless

Jeg så bare Diana i William da han var yngre, men nå begynner han å også få en del av onklene prins Edward og pirns Andrew i seg også, dessverre.

''men nå begynner han å også få en del av onklene prins Edward og pirns Andrew i seg også, dessverre.''

Det er vel ikke dessverre...? Men enig i at han kan ligne dem litt, men mest synes jeg han ligner onkelen på den andre siden av slekta, nemlig broren til Diana. :-)

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• Lillemus

10

• Babette

7

• jubalong70

6

Nei, Charles er ikkes utseendemessig kjekk, men jeg så et intervju med ham en gang, og når han snakker kan han ha en viss tørr sjarm.

Enn Ailo Gaup, hva synes du om ham? Jeg synes han er sexy.

Jeg også. Må si jeg synes du har en temmelig variert smak, Babette:)

Jeg også. Må si jeg synes du har en temmelig variert smak, Babette:)

''Må si jeg synes du har en temmelig variert smak, Babette:)''

Definitivt.

Skal du se på Kongsvik ungdomsskole i kveld?

Jeg håper virkelig at André får lov å synge likevel, og at saken blir oppklart.

En kostelig serie!

''Må si jeg synes du har en temmelig variert smak, Babette:)''

Definitivt.

Skal du se på Kongsvik ungdomsskole i kveld?

Jeg håper virkelig at André får lov å synge likevel, og at saken blir oppklart.

En kostelig serie!

Å ja, jeg syntes grådig synd på André i forrige episode. Stakkar liten, han var så skjønn når det tentes et lite lys av framtidshåp i øynene!:) Det må ordne seg. Det må, det må, det må!

Og så er det hun jeg aldri husker navnet på. Kanskje hun ikke har et navn? Hun som er så fullstendig uttafor, og som så gjerne vil være en av gjengen. Jeg er litt redd for at hun skal ta livet av seg eller noe, men jeg håper da inderlig hun ikke gjør det. Da er det bedre at hun klikker og starter en skolemassaker. Rektor kan skytes først, synes jeg. Det blir bra!

Annonse

Å ja, jeg syntes grådig synd på André i forrige episode. Stakkar liten, han var så skjønn når det tentes et lite lys av framtidshåp i øynene!:) Det må ordne seg. Det må, det må, det må!

Og så er det hun jeg aldri husker navnet på. Kanskje hun ikke har et navn? Hun som er så fullstendig uttafor, og som så gjerne vil være en av gjengen. Jeg er litt redd for at hun skal ta livet av seg eller noe, men jeg håper da inderlig hun ikke gjør det. Da er det bedre at hun klikker og starter en skolemassaker. Rektor kan skytes først, synes jeg. Det blir bra!

Hmm..hvis man er nyregga her inne, og bare hopper inn i et innlegg på siste 25. Og havner i ditt. Så ser det ikke helt bra ut.

*skrattflirer*

Hun heter Victoria. Jeg tror det vil gå bra med henne.

Rektor og Wenche kan dra en viss plass. Kine er jo ikke påfallende sympatisk hun heller. Men hun får nok en trøkk hvis hun ikke kommer inn på Fagerborg.

Hun heter Victoria. Jeg tror det vil gå bra med henne.

Rektor og Wenche kan dra en viss plass. Kine er jo ikke påfallende sympatisk hun heller. Men hun får nok en trøkk hvis hun ikke kommer inn på Fagerborg.

Æsj, nedtur. Dette ble litt slapt, synes jeg. Ingen sammebrudd og ingen kuler. Slapp happy ending.

''men nå begynner han å også få en del av onklene prins Edward og pirns Andrew i seg også, dessverre.''

Det er vel ikke dessverre...? Men enig i at han kan ligne dem litt, men mest synes jeg han ligner onkelen på den andre siden av slekta, nemlig broren til Diana. :-)

''Det er vel ikke dessverre...? ''

Smaken er som baken osv...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...