Gå til innhold

Brudebildet av den engelske kongefamilien

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Er det der virkelig det offisielle brudebildet!? Med den bakgrunnen? Fotografen har jo kappet hodet av karen på bildet bak med lysekronen og den ene guttungen har lukket øynene og ser ut som han holder på å velte.

''Fotografen har jo kappet hodet av karen på bildet bak med lysekronen og den ene guttungen har lukket øynene og ser ut som han holder på å velte.''

Det var dette jeg la merke til også.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• Lillemus

9

• Mandolaika

9

• Angustia

5

Mest aktive i denne tråden

Mandolaika

Er det der virkelig det offisielle brudebildet!? Med den bakgrunnen? Fotografen har jo kappet hodet av karen på bildet bak med lysekronen og den ene guttungen har lukket øynene og ser ut som han holder på å velte.

Han har da ikke lukket øynene?

Med tanke på at det er en proff fotograf som har tatt bildene, synes jeg de er dårlige. Ikke på grunn av et barn som ikke ser helt happy ut, men på grunn av manglende komponering av bildene.

Hvis en tar i betraktning at disse bildene er tatt litt "i full fart", er det kanskje så bra det blir.

Det er jo mange personer med på noen av bildene. Det er ikke enkelt å få alle pene på alle bildene.

Jeg for min del begriper ikke at man på død og liv skal ha brudepiker som er så små som som denne jenta.

Hvis det stemmer at hun er fratatt brillene sine på en slik dag, er det svært betenkelig. Kunne bli sur av mindre.

''Hvis det stemmer at hun er fratatt brillene sine på en slik dag, er det svært betenkelig. Kunne bli sur av mindre.''

Hva? Viss dette stemmer er det en langt større skandale enn bildene (som for øvrig var heilt OK).!!?

Gjest Likte det ikke jeg heller

Ikke bra bilde synes jeg. Rotet og merkelig uttrykk på et par av barna, og merkelige stillinger på et par andre. Greit barn er barn og ikke alt bør være striglet, men et slikt "høyt" eksteskap bør ha noen "perfekte" bilder å vise frem også.

Dette var ikke bra!

Annonse

Gjest brudogbrudgom

Gutten som henger over Kate ser helt malplassert ut...

Det er mye å kritisere på det bildet.

Blant annet stillingen på gutten bak bruden.

Lysekronen som henger foran ansiktet på bildet på veggen bak.

Generelt uryddig bakgrunn. Med så mange på bildet bør bakgrunnen være mye renere enn her.

Fliken av et teppet som kommer inn i bildets venstre side.

Benet til brudgommen dominerer bildet for mye.

Jenta bak ser en helt annen retning enn de andre på bildet.

Og det var det jeg fant i farten.

Gjest Jacoba

Det er mye å kritisere på det bildet.

Blant annet stillingen på gutten bak bruden.

Lysekronen som henger foran ansiktet på bildet på veggen bak.

Generelt uryddig bakgrunn. Med så mange på bildet bør bakgrunnen være mye renere enn her.

Fliken av et teppet som kommer inn i bildets venstre side.

Benet til brudgommen dominerer bildet for mye.

Jenta bak ser en helt annen retning enn de andre på bildet.

Og det var det jeg fant i farten.

Nå har jeg switchet innom bildet en 3-4 ganger og ser fler og fler "feil". Et vanlig familieportrett kunne vel greid seg med dette, men som et kongebryllup som skal inn i historiebøkene? Nei og nei. Nesten litt komisk :-)

Gjest brudogbrudgom

''Hvis det stemmer at hun er fratatt brillene sine på en slik dag, er det svært betenkelig. Kunne bli sur av mindre.''

Hva? Viss dette stemmer er det en langt større skandale enn bildene (som for øvrig var heilt OK).!!?

Det står et annet sted i denne tråden. Det er mitt eneste sannhetsvitne, så vi kan håpe at det ikke stemmer.

Jeg synes de er flotte. Det som er skrekkelig i denne sammenhengen er å se at voksne mennesker synes det er helt greit å omtale et lite barn slik de gjør. Jeg kjenner jeg blir helt dårlig....

''Det som er skrekkelig i denne sammenhengen er å se at voksne mennesker synes det er helt greit å omtale et lite barn slik de gjør. Jeg kjenner jeg blir helt dårlig....''

Aaah, så enig! Kan knapt huske sist jeg var så enig med et totlalt ukjent menneske, og det i en sak jeg egentlig kan fint lite om ;) Du har så rett!

Gjest brudogbrudgom

Nå har jeg switchet innom bildet en 3-4 ganger og ser fler og fler "feil". Et vanlig familieportrett kunne vel greid seg med dette, men som et kongebryllup som skal inn i historiebøkene? Nei og nei. Nesten litt komisk :-)

Jeg forventer også atskillig mer av en fotograf som skal være av aller ypperste klasse.

Dette fotoet her ville svært mange av oss klart å ta.

Mandolaika

Ikke bra bilde synes jeg. Rotet og merkelig uttrykk på et par av barna, og merkelige stillinger på et par andre. Greit barn er barn og ikke alt bør være striglet, men et slikt "høyt" eksteskap bør ha noen "perfekte" bilder å vise frem også.

Dette var ikke bra!

''Ikke bra bilde synes jeg. Rotet og merkelig uttrykk på et par av barna, og merkelige stillinger på et par andre. Greit barn er barn og ikke alt bør være striglet, men et slikt "høyt" eksteskap bør ha noen "perfekte" bilder å vise frem også.

Dette var ikke bra!''

Enig med deg!

Det står et annet sted i denne tråden. Det er mitt eneste sannhetsvitne, så vi kan håpe at det ikke stemmer.

''Det står et annet sted i denne tråden. Det er mitt eneste sannhetsvitne, så vi kan håpe at det ikke stemmer.''

Ja, jeg leste gjennon tråden for seint som vanlig. Stakkars lille jente i så fall :-(

Annonse

Og hunj blonde jenta bak ser jo ut som om hun tenker på noe helt annet...;-)

Med tanke på at det er en proff fotograf som har tatt bildene, synes jeg de er dårlige. Ikke på grunn av et barn som ikke ser helt happy ut, men på grunn av manglende komponering av bildene.

Hvis en tar i betraktning at disse bildene er tatt litt "i full fart", er det kanskje så bra det blir.

Det er jo mange personer med på noen av bildene. Det er ikke enkelt å få alle pene på alle bildene.

Jeg for min del begriper ikke at man på død og liv skal ha brudepiker som er så små som som denne jenta.

Hvis det stemmer at hun er fratatt brillene sine på en slik dag, er det svært betenkelig. Kunne bli sur av mindre.

''Jeg for min del begriper ikke at man på død og liv skal ha brudepiker som er så små som som denne jenta.

Hvis det stemmer at hun er fratatt brillene sine på en slik dag, er det svært betenkelig. Kunne bli sur av mindre.''

Enig

Gjest zipper

Jeg syns bildet med ungene var utrolig flott. Ikke finregissert, men med unger som får være litt fri. Ei er mutt (hun har forøvrig et særegent utseende, så jeg har tenkt tanken på at hun kan være syndrombarn - selv om det er livsfarlig å vifte med diagnoser på DOL), guttene er viltre, brudeparet er strålende, lykkelige og avslappet. Det er de færreste brudebilder man kan si så mye fint om! Eneste jeg stusser litt på er det avkutta maleriet i bakgrunnen, som overlappes av ei avkutta lysekrone.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...