morsan Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 ''Her ser vi f eks at brudens mor ikke vil la datteren være den eneste som er slutty...;-)'' Brudens MOR!? Jepp;-) Riktignok bare 33 år eller noe slikt, hvis jeg ikke husker helt feil. Datteren var 16... 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Brudens forlover det der vel?? Nei, det er brudens mor. Jeg har lest artikkelen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Jepp;-) Riktignok bare 33 år eller noe slikt, hvis jeg ikke husker helt feil. Datteren var 16... ''Riktignok bare 33 år eller noe slikt, hvis jeg ikke husker helt feil. Datteren var 16...'' Huff :/ 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 ''Riktignok bare 33 år eller noe slikt, hvis jeg ikke husker helt feil. Datteren var 16...'' Huff :/ Ja, plutselig ble ikke brudekjolen det verste... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 De var ikke alltid like bra bilder før i tiden heller, se dette bildet fra Charles & Dianas bryllup ;-) http://dellasays.files.wordpress.com/2011/04/charles_diana_wedding-1.jpg Men som vi ser fra bildet av Sonja og Harald, hjelper det jo å ha både færre og eldre brudepiker: http://www.kongehuset.no/aim/kongehuset/21/57/storage/file.image.jpg/Scale?geometry=800>x600> Det bildet av Diana og Charles ser ut som noe som kunne hengt på stueveggen i huset ungdommen finner i filmen Motorsagmassakren. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Men jeg tror nesten puppebruden topper selv Missy, selv om Missys bryllup hadde såpass mange andre elementer som bidrar til at det total sett blir vanskelig å toppe! Her ser vi f eks at brudens mor ikke vil la datteren være den eneste som er slutty...;-) http://in-this-economy.com/wp-content/uploads/2009/04/article-1081355-02461d6e000005dc-94_468x337.jpg Der tror jeg bruden har glemt hele kjolen, hun har jo bare undertøyet på! Forøvrig er det aldeles vanvittig at noen ikler seg sånt og kaller det brudekjole... Hva tro hva de vil tenke om sin egen brudekjole om 10-20 år? Jeg hadde vært dødsflau... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 ''Og ofte synes jeg at den kongelige etiketten /vanen om å være temmelig tildekket som brud lett kan gjøre brudekjolene kjedelige.'' * spent på morsans brudekjole * Noe sånt, kanskje? http://www.bestweekever.tv/bwe/images/2008/09/Wedding%20BReast.jpg ''* spent på morsans brudekjole *'' Vi veit med sikkerhet at den blei kjøpt på finn.no ihvertfall! 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 ''* spent på morsans brudekjole *'' Vi veit med sikkerhet at den blei kjøpt på finn.no ihvertfall! Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett ;-) *Smask* 0 Siter
tonie Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Har vært inne på FB og kikket - stakkars unge, sier jeg bare!!! Helt utrolig at folk kan være så slemme - der ligger kommentarer som "she REALLY is ugly" og ønsker om at noen skulle kastet henne utenfor balkongen etc. Det begynte som en morsom og veldig uskyldig greie, men det er jo alltid noen som tar av. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Jeg synes at det er verre at de har valgt en såpass glorete bakgrunn for et bilde med mange forskjellige mennesker. 0 Siter
tonie Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Jeg synes bildet er morsomt og sjarmerende uperfekt:) 0 Siter
Gjest syns jeg Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Jeg syns bildet med ungene var utrolig flott. Ikke finregissert, men med unger som får være litt fri. Ei er mutt (hun har forøvrig et særegent utseende, så jeg har tenkt tanken på at hun kan være syndrombarn - selv om det er livsfarlig å vifte med diagnoser på DOL), guttene er viltre, brudeparet er strålende, lykkelige og avslappet. Det er de færreste brudebilder man kan si så mye fint om! Eneste jeg stusser litt på er det avkutta maleriet i bakgrunnen, som overlappes av ei avkutta lysekrone. Tenkte du på henne: http://gfx.dagbladet.no/labrador/163/163660/16366065/jpg/active/231x97.jpg eller henne: http://www.side2.no/underholdning/article3089819.ece Hun siste har en sjelden øyesykdom. Men hun minste syns jeg ser litt spesiell ut også... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett ;-) '''Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett'' Når ble det aldersgrense for å gifte seg...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 '''Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett'' Når ble det aldersgrense for å gifte seg...? ''Når ble det aldersgrense for å gifte seg...?'' Det er jo forsåvidt det her i Norge - må man ikke ha foreldrenes tillatelse om man er under 18 år? 0 Siter
sant å si Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 Det begynte som en morsom og veldig uskyldig greie, men det er jo alltid noen som tar av. Må innrømme at noen av bildene er riktig så fornøyelige - og ganske treffende også ;-) Syns jenta er søt, jeg - ser skikkelig trumpete ut innimellom. Med ande ord en vaskeekte unge av kjøtt og blod, som ikke lar seg regissere :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett ;-) ''Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett ;-)'' Jeg kjøpte min via nettet. ) Hva het det den gangen da - usernet? 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 '''Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett'' Når ble det aldersgrense for å gifte seg...? he he, regnet med en kommentar om det ;-) Men med tanke på podens etterhvert ganske høye alder og at jeg jo - for den som måtte huske det - har avslørt her inne at vi var gift i flere år før han ble født ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 ''Jeg legger herved til grunn at du mener jeg er ung nok til at jeg kunne ha kjøpt brudekjolen på internett ;-)'' Jeg kjøpte min via nettet. ) Hva het det den gangen da - usernet? Jeg hadde ihvertfall ikke internett i 1993, og jeg sjekket for sikkerhets skyld opp, og fant ut at kommersielt bruk av internett i Norge startet i 1994 ;-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 Jeg hadde ihvertfall ikke internett i 1993, og jeg sjekket for sikkerhets skyld opp, og fant ut at kommersielt bruk av internett i Norge startet i 1994 ;-) Jeg var ikke borti internett før i 1998. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.