Gå til innhold

Hvilken tå er lengst og bruker du sandaler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cherry Lady

3

• ShitDiddelyDo

3

• sant å si

3

• siameser

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Komplekser
Gjest Komplekser

Altså, jeg blir helt matt jeg, når jeg leser det du skriver... Hva slags mennesker er det som går og ser ned på folks tær for så å tenke stygt om dem fordi ei tå er lenger enn en annen??? Hva slags folk omgir du deg med, tenker jeg da, hvis de er så kritiske at du ikke kan vise dine tær i deres nærvær...

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å få komplekser og problemer for slike ting hvis man er over 10 år. Tenk kanskje heller litt på hvor heldig du er som ikke har fått blåst vekk en arm eller en fot av en mine, så blir det muligens ikke så skrekkelig å ha ei tå som er lenger enn de andre.

Du har så rett så rett.

Gjest Komplekser
Gjest Komplekser

Huff, jeg blir så trist når man skal få så store komplekser av noe så lite.

Nå ser du at selv modeller er normale og har varianter av normalkroppen, akkurat som du :)

Det er like normalt å ha lengst stortå som å ha lengst tå nr. 2.

Så ut å kjøp sandaler og nyt sommeren når den kommer :)

Kan du dokumentere at det er like normalt :)

Jeg bare lurer seriøst på det.

Annonse

sant å si
ShitDiddelyDo

Dere menn kan jo tillate dere å være litt røffe i kantene. Men trodde ikke at vi damene kunne det etter at Eddie Murphy var på jakt etter en perfekt dame i en film. Og vraket henne med lang tå nr to så vidt jeg kan huske.

Sorry at jeg spøkte over.

Jeg var på date for noen år siden, og det er en av de vakreste opplevelsene jeg har hatt i mitt liv. Det var levende lys og nystekt and, pianospill og hovmester, og vi avsluttet det hele med en måneskinnstur der jeg fulgte henne hjem. Vi utvekslet ord så ømme at jeg ikke vil nedverdige dem ved å repetere dem her, før jeg kysset henne god natt.

Vi møttes igjen etter to dager, og det endte som det gjerne gjør på andre date, og vi ble nakne. Da så jeg til min store forskrekkelse langtåa hennes, og jeg freaka helt ut. Jeg mista det. Rett og slett. Skrek og hylte og mente hun burde ha fortalte meg om det før. Jeg kledde på meg på vei til toget, og jeg smalt i døra da jeg løp hikstende ut.

Så du har noe å frykte. Noen av oss vil reagere kraftig på langtær større enn storetær.

Husk i hvert fall på å fortelle hvordan (s)tåa er på første date.

Gjest Komplekser

Sorry at jeg spøkte over.

Jeg var på date for noen år siden, og det er en av de vakreste opplevelsene jeg har hatt i mitt liv. Det var levende lys og nystekt and, pianospill og hovmester, og vi avsluttet det hele med en måneskinnstur der jeg fulgte henne hjem. Vi utvekslet ord så ømme at jeg ikke vil nedverdige dem ved å repetere dem her, før jeg kysset henne god natt.

Vi møttes igjen etter to dager, og det endte som det gjerne gjør på andre date, og vi ble nakne. Da så jeg til min store forskrekkelse langtåa hennes, og jeg freaka helt ut. Jeg mista det. Rett og slett. Skrek og hylte og mente hun burde ha fortalte meg om det før. Jeg kledde på meg på vei til toget, og jeg smalt i døra da jeg løp hikstende ut.

Så du har noe å frykte. Noen av oss vil reagere kraftig på langtær større enn storetær.

Husk i hvert fall på å fortelle hvordan (s)tåa er på første date.

Takk for tips. Tror jeg forsøker å slå av lyset eller gjemme tærne under dyna. Har hørt at Siv Jensen forteller om dette på første date, og hun er jo som kjent singel enda, så det tror jeg ikke jeg forsøker det eventuelt.

Egentlig er jeg heldig for jeg har funnet meg en mann med samme skavank. Ikke så heldig for barna våre men...

Annonse

ShitDiddelyDo

Takk for tips. Tror jeg forsøker å slå av lyset eller gjemme tærne under dyna. Har hørt at Siv Jensen forteller om dette på første date, og hun er jo som kjent singel enda, så det tror jeg ikke jeg forsøker det eventuelt.

Egentlig er jeg heldig for jeg har funnet meg en mann med samme skavank. Ikke så heldig for barna våre men...

I Jensens tilfelle tror jeg nok ikke langtåa er hovedproblemet, og ingen dyne i verden vil hjelpe henne. ;)

Gjest sivera

Når du greier å ha komplekser for en så liten detalj, så skjønner jeg hvorfor min mor har store komplekser. Hun er lammet, går skjevt, hører dårlig og føler at alle sammen ser på henne.

En tå lengre eller kortere enn den andre er da vel ingenting og "syte" for.

Gjest Komplekser

Når du greier å ha komplekser for en så liten detalj, så skjønner jeg hvorfor min mor har store komplekser. Hun er lammet, går skjevt, hører dårlig og føler at alle sammen ser på henne.

En tå lengre eller kortere enn den andre er da vel ingenting og "syte" for.

Det har du helt rett i :)

Likevel tror jeg mennesker har komplekser for smått og stort. Det berører meg ikke i større grad enn at jeg ikke går i sandaler når jeg skal være fin, eller på jobben.

Men kanskje jeg får revurdere etter denne tråden. Uansett har jeg ledd mye i denne tråden. Så litt glede har det medført å ha tå nr som 2 langtå. Så jeg må jo ha en smule selvironi i det minste.

Gjest sivera

Det har du helt rett i :)

Likevel tror jeg mennesker har komplekser for smått og stort. Det berører meg ikke i større grad enn at jeg ikke går i sandaler når jeg skal være fin, eller på jobben.

Men kanskje jeg får revurdere etter denne tråden. Uansett har jeg ledd mye i denne tråden. Så litt glede har det medført å ha tå nr som 2 langtå. Så jeg må jo ha en smule selvironi i det minste.

Jeg tror faktisk at det er like normalt at tå nr 2 er lengst som at stortåen er det :). Gå ut i sandaler, du er normal menneske!!!

Cherry Lady
Gjest beathethe

Men det ser ut som jeg har lang nr 2 sammen med stjernene faktisk.

http://beautygeeek.blogspot.com/2010/08/toe-tuck-to-get-into-your-jimmy-choos.html

Du er en stjerne vet du :) Elsk dine tær, de gjør faktisk at du kan stå oppreist :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...