Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• Mary Poppins

10

• Mandolaika

5

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Gjest pointless

Som Gjøkeniburet så riktig sier: ''Man dreper ikke terrorisme med å drepe EN terrorist.''

Blir litt oppgitt over folk som tror at verden nå er blitt et bedre sted, osv. Terrorisme og onde jævler som driver faenskap har alltid eksistert og vil alltid eksistere.

Og nå er det bare til å vente på diverse hevnaksjoner over Bin Ladens død... For de vil komme.

Gjest Gjøkeniburet

Som Gjøkeniburet så riktig sier: ''Man dreper ikke terrorisme med å drepe EN terrorist.''

Blir litt oppgitt over folk som tror at verden nå er blitt et bedre sted, osv. Terrorisme og onde jævler som driver faenskap har alltid eksistert og vil alltid eksistere.

Og nå er det bare til å vente på diverse hevnaksjoner over Bin Ladens død... For de vil komme.

Jeg blir trist og lei meg når jeg ser jubelscenene i USA nå.

Det minner meg om andre steder i verden og oppførselen de har når diverse flagg brennes...

At USA ønsket Bin Laden til justice forstår jeg så godt, men de hadde tjent på å ikke juble på denne måten.

Det er scener som egger til enda mere terror ute i verden.

Gjest Nord og ned.

Det minner meg om andre steder i verden og oppførselen de har når diverse flagg brennes...

At USA ønsket Bin Laden til justice forstår jeg så godt, men de hadde tjent på å ikke juble på denne måten.

Makan til tull.

Gjest pointless

Helt enig med deg.

Gjest Nord og ned.

Synes du ja.

Amerikanerne har brukt 10 år på å finne EN mann.

Er det verdt det ?

Økonomien deres er i dass, og de har kriger gående både her og der.

Har verden blitt noe tryggere/bedre sted å leve de siste 10 år ?

At folk jubler over at dette svinet ENDELIG er drept er så selvfølgelig at det er uegnet for videre diskusjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...