Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mandolaika
Skrevet

Bra skrevet. Selv har jeg funnet ut at hvis jeg skal søke jobb nå og føler meg litt gammel og er redd jeg ikke skal få den fordi jeg nærmer med 40, kan jeg skilte med at jeg er STABIL OG FERDIG MED Å FÅ BARN. :-)

Skrevet

Bra skrevet. Selv har jeg funnet ut at hvis jeg skal søke jobb nå og føler meg litt gammel og er redd jeg ikke skal få den fordi jeg nærmer med 40, kan jeg skilte med at jeg er STABIL OG FERDIG MED Å FÅ BARN. :-)

:0)

Jeg har ikke lenger tro på at jeg noen gang kommer ut i arbeidslivet.

Mandolaika
Skrevet

:0)

Jeg har ikke lenger tro på at jeg noen gang kommer ut i arbeidslivet.

Jeg trodde du jobbet, ønsker du eg ut i arb.livet, men tror ikke du klarer det?

Skrevet

Jeg trodde du jobbet, ønsker du eg ut i arb.livet, men tror ikke du klarer det?

Jeg jobber ikke nei. Aldri greid å etablere meg i arbeidslivet, har fått skrapet sammen noen usammenhengende studiepoeng (120 tror jeg det var) humanoria på høgskole. Og etter et møte med NAV for to år siden som vippet meg "over kanten" (FY faen for noen svin den bedriften har..) og sendte meg i terapi i to år. Så mistet jeg helt troen og har vel utviklet mer angst etterpå.

Årene går. Så jeg tror ikke lenger på det.

Mandolaika
Skrevet

Jeg jobber ikke nei. Aldri greid å etablere meg i arbeidslivet, har fått skrapet sammen noen usammenhengende studiepoeng (120 tror jeg det var) humanoria på høgskole. Og etter et møte med NAV for to år siden som vippet meg "over kanten" (FY faen for noen svin den bedriften har..) og sendte meg i terapi i to år. Så mistet jeg helt troen og har vel utviklet mer angst etterpå.

Årene går. Så jeg tror ikke lenger på det.

Uffameg så dumt. Ja, NAV kan sende folk rett i bakken. Har selv hatt med dem å gjøre 1 gang, og aldri mer. Man må være frisk og ressurssterk når man skal ha med NAV å gjøre.

Synes du virker veldig sosial, flink og oppegående, på det jeg har sett deg her inne, og du har veldig god humor og skriver så artig. Jeg er helt sikker på at noen ville ansatt deg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...