Gå til innhold

Finnes koranan på lydbok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Skal du konvertere? :-)

Haha overhodet ikke!!!! Never ever!!

Jeg begynte å lese den for noen år tilbake, men synes det ble litt tungt så jeg fullførte aldri. Jeg synes det er greit å ha en grei innsikt dersom man er med i diskusjoner som omhandler islam, slik at man ikke faller til kort. Pluss at jeg nok er ganske negativ mot denne religionen så jeg tror kanskje jeg har godt av å lese/høre koranen på nytt og få et friskt perspektiv på det igjen.

Mandolaika

Jeg begynte å lese den for noen år tilbake, men synes det ble litt tungt så jeg fullførte aldri. Jeg synes det er greit å ha en grei innsikt dersom man er med i diskusjoner som omhandler islam, slik at man ikke faller til kort. Pluss at jeg nok er ganske negativ mot denne religionen så jeg tror kanskje jeg har godt av å lese/høre koranen på nytt og få et friskt perspektiv på det igjen.

:-)

Godt poeng å sette seg litt inn i ting man gjerne vil diskutere. Jeg er også ganske negativ til denne religionen må jeg si!

Annonse

Gjest slabbedask

''Pluss at jeg nok er ganske negativ mot denne religionen så jeg tror kanskje jeg har godt av å lese/høre koranen på nytt og få et friskt perspektiv på det igjen.''

Du blir neppe MER positiv etter å ha lest (hørt) denne boka...

Mary Poppins

''Pluss at jeg nok er ganske negativ mot denne religionen så jeg tror kanskje jeg har godt av å lese/høre koranen på nytt og få et friskt perspektiv på det igjen.''

Du blir neppe MER positiv etter å ha lest (hørt) denne boka...

Evnt får jeg bekreftet at min negativitet er berettiget ;-)

Gjest segunda

Jeg leste en god del i koranen for en del år siden. Jeg likte mye av det jeg leste, og oppdaget at mye av det som påstås å stå der ikke gjør det i det hele tatt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...