Gå til innhold

En verden uten O. Bin Laden..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det blir en tryggere verden, fordi slike organisasjoner ofte avhenger av en karismatisk leder, og det er gjerne mangel på folk av samme "kaliber" som kan ta over.

Jeg leser også at muslimer i USA er meget glad for at han er borte, slik at de slipper å bli satt i forbindelse med ham.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Ja, det blir en tryggere verden, fordi slike organisasjoner ofte avhenger av en karismatisk leder, og det er gjerne mangel på folk av samme "kaliber" som kan ta over.

Jeg leser også at muslimer i USA er meget glad for at han er borte, slik at de slipper å bli satt i forbindelse med ham.

Med vennlig hilsen

Jaha, i denne tråden har vi fått en tryggere verden, og i den hvor du rauter forskjellig tøv til meg har en blitt mer utrygg.

Nok engang avslørt som yrkeskverulant.

Jaha, i denne tråden har vi fått en tryggere verden, og i den hvor du rauter forskjellig tøv til meg har en blitt mer utrygg.

Nok engang avslørt som yrkeskverulant.

Hvor har jeg skrevet at den blir mer utrygg?

Ikke det?

Bare enda et eksempel på at du ikke evner å lese vanlig norsk.

Gjest Torna

Ja det mener jeg også,selv om jeg er glad de tok ham. Men det nytter vel ikke å drepe en terrorist,det tar jo ikke bort terrorisme.

Så da mener du at han bare kunne fått levd videre?

Jeg synes det var helt rett at de tok ham, uansett om det vil føre til mer eller mindre terror (det kan vi ikke forutse)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...