Gå til innhold

Dyrt å fly mellom nordnorge og Danmark, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Blir ingen tur på oss nei........

Så på flybilletter til meg og min mann. Kom på 10.500 kr tur/retur. Skulle egentlig i en barnedåp i løpet av ei helg, men med så dyre billetter får vi ikke råd å reise. Eller er det jeg som er dårlig å finne billige billetter eller? Er det ingen rimelige reiser?

Fortsetter under...

Innenlandsbilletter er ofte tre ganger så dyre som reiser fra små flyplasser og nedover Europa. Hvorfor vet bare o store Avinor. Eller hva de heter..

Prøv Finn.no Av og til er det billige billetter til salgs der fordi et eller annet har skjært seg for folk.

Tog kan være et alternativ ettersom hvor langt opp du befinner deg. (Buss til Fauske og tog videre ned feks.)

Kjøre selv.

Jeg har haiket med trailer en gang for å komme i bryllup.. :0/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...