Gå til innhold

To måneder med virus

Anbefalte innlegg

Gjest Sitka2

Går det an å gå så lenge som i to måneder med et hostevirus? Jeg har vært hos fastlegen, to ganger i løpet av denne tiden, men hun bedyrer at det bare er å være tålmodig. Jeg har tatt mange blodprøver, røntgen og blitt lyttet på. Men jeg syns det er rart likevel. Har noen hørt om noe liknende? Jeg er ikke like sjuk hele tiden, men hver gang jeg tror at jeg er blitt frisk (fire dager med å føle seg fin) så begynner det søren meg igjen. Ikke feber, ikke hatt feber i det hele tatt, bare krisler og småhoster og er SLAPP!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364057-to-m%C3%A5neder-med-virus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

To måneder er ikke så veldig lenge når det gjelder virus. Du har allerede vært to ganger hos lege, tatt røntgen og blodprøver. Og fått beskjed om å være tålmodig. Jeg synes du skal følge legens råd. Det går nok snart over. Slik vårhoste kan sitte i en stund.

Gjest Sitka2

To måneder er ikke så veldig lenge når det gjelder virus. Du har allerede vært to ganger hos lege, tatt røntgen og blodprøver. Og fått beskjed om å være tålmodig. Jeg synes du skal følge legens råd. Det går nok snart over. Slik vårhoste kan sitte i en stund.

Tusen takk! Det trøstet meg faktisk. Jeg har en mann som sier at alt over to uker med virus må være en feil ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...