Gå til innhold

Selge defekt vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Gjest nyvaskemaskin

Er det noen som kjøper defekte vaskemaskiner tro?

I oslo/akershus?

Vi har en Fet vaskemaskin fra Electrolux, kun 2,5 år gammel.

Har mange flotte finnesser og er i toppklassen.

Jeg vet hva feilen er, det er nødtømmingsslangen som har løsnet bak, sikkert veldig lett og fikse, men jeg orker ikke vente på reperatør, og trenger egentlig ikke en så fin maskin.

Kjøper en ny, men kunne tenkt meg og få litt i gjen for denne...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364061-selge-defekt-vaskemaskin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok ikke kjøpt en defekt vaskemaskin som selger sa at det bare var en "enkel" feil med. Da måtte jeg hatt kompetanse på slike reparasjoner selv.

Skal du selge brukte hvitevarer, bør de virke. Gjør den ikke det, kan du håpe på at de som leverer den nye, tar den med seg uten at du må betale for det.

Kjenner du noen som stoler på deg og som kan reparere den selv, kan det være en mulighet.

Gjest nyvaskemaskin

Jeg hadde nok ikke kjøpt en defekt vaskemaskin som selger sa at det bare var en "enkel" feil med. Da måtte jeg hatt kompetanse på slike reparasjoner selv.

Skal du selge brukte hvitevarer, bør de virke. Gjør den ikke det, kan du håpe på at de som leverer den nye, tar den med seg uten at du må betale for det.

Kjenner du noen som stoler på deg og som kan reparere den selv, kan det være en mulighet.

Jeg tenkte mere på slikt butikker som kjøper og selger brukt jeg da;)

De har nok litt kompetanse på og fikse de vil jeg tro...

Dette er jo en KNALL maskin som de kan få litt for når slangen er festet.

Skjønner at ikke privatpersoner tar sjangsen...

Gjest Elextra

''Dette er jo en KNALL maskin som de kan få litt for når slangen er festet.

''

I dagens samfunn er ikke en tre år gammel vaskemaskin noe man får EN DEL for, dessverre.

Det er ikke mange slike steder igjen.

Men søk på merket og "B-vare" og ring hvis du finner noe slikt utsalg i nærheten.

Gjest nyvaskemaskin

''Dette er jo en KNALL maskin som de kan få litt for når slangen er festet.

''

I dagens samfunn er ikke en tre år gammel vaskemaskin noe man får EN DEL for, dessverre.

Neinei, men spørsmålet mitt var om det er noen bruktbutikker som selger og kjøper brukte hvitevarer!

Annonse

Mandolaika

Jeg kom på noe nå, det er en butikk på Alnabru som heter Nytt eller Brukt avd. Alnabru, tlf. 22652240.

Et eksempel her hvor det også står litt om dem, at de reparerer osv. Aner ikke om de kjøper av privatpersoner da:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=16860699

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...