Spenol(1) Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 For de som trenger å le;) *Hodet henger lavt men kontakten er god. *Han er allergisk mot jobben sin ( her var vel meningen å skrive jodbensin eller er det en vanlig allergi?) *Hennes foreldre døde når hun var 12, de har ikke hatt noe kontakt siden det. ( skrevet på autopilot?) *Tas som avtalt med elgen *Det finnes ikke lengre spor av kandidaten i pasientens vagina ( hjelpes!) *Pasienten er gift, fire barn, dog noen ekteskapsproblemer men ikke verre enn vanlig ( hva er det vanlige da?) *Pasienten har vært deprimert og slitt med migrene siden hun første gang kom til meg i 1994 (Styr unna denne fastlegen!) *Pasienten er gift, 54 år, har leddgikt og er i fra Honningsvåg ( jeg skjønner ikke helt hva Honningsvåg har med dette å gjøre jeg da) Pasienten er full av tårer og gråter kontinuerlig. Det virker som hun også er deprimert ( ja det var vel ikke overraskende ?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364071-gullkorn-fra-pasientjournaler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.