Gå til innhold

Hvordan gå tilbake?

Anbefalte innlegg

Gjest Uten å såre

Jeg har ei venninne som jeg har kjent i 8 år. Vi er nære og kjenner hverandre godt. De første 7 årene hadde vi normal kontakt. Treftes en gang i blandt og sendte noen sms daglig. For 1 år siden ble hun skilt. De hadde ikke barn så hun er alene. Og jeg støttet henne alt jeg kunne. Hun har ikke jobbet etter bruddet og kjeder seg. Hun sender sms fra morgen til kveld. Synes det var greit før siden hun hadde det tungt og jeg svarte på sns. Selv on jeg er på jobb eller opptatt med ungene har jeg prøvd å svare. Men i det siste har jeg bare svart på noen sms for jeg føler at jeg har ikke tid til det. Svarer jeg ikke så spør hun om jeg er sur. Nei bare opptatt sier jeg. Hvordan skal jeg forklare at jeg vil tilbake til den kontakten vi hadde før? Hun sier hele tiden at uten meg så hadde hun ikke hadd det bra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364107-hvordan-g%C3%A5-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...