Gå til innhold

Hva betyr denne drømmen?

Anbefalte innlegg

Gjest sivera

Jeg har en gammel katt. Inatt drømte jeg om helt andre katter. I drømmen hadde jeg en sort katt som ramlet ut av 5. etasje i en blokk. Da jeg kom ned så jeg blodflekker innover i en skog. Etterhvert fant jeg flere halvstore kattunger som jeg gikk rundt og bar på. Til slutt fant jeg også den kattungen som fallt ned, helt uskadet. Jeg hadde favnet full av kattuner, minst 7 stykker. De hadde alle mulige slags farger, sorte, hvite, blå, rutete rød, prikkete osv.

Hva betyr en sånn drøm? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364117-hva-betyr-denne-dr%C3%B8mmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sivera

Det er umulig å svare på uten å vite mye mer om deg og ditt liv.

med vennlig hilsen

Jeg har alltid hatt mange katter. Da jeg var mindre var det mange villkatter som ble mine "venner" i et stort fjøs der jeg bodde. Det var bare meg de kom til.

Jeg har som sagt en katt nå. Etter denne har vi snakket om at vi ikke skal ha flere katter på en stund. Det vet jeg ikke egentlig om jeg takler?

Det rare med drømmen var jo at det var så mange katter der og i masse forskjellige farger :-)

Jeg har alltid hatt mange katter. Da jeg var mindre var det mange villkatter som ble mine "venner" i et stort fjøs der jeg bodde. Det var bare meg de kom til.

Jeg har som sagt en katt nå. Etter denne har vi snakket om at vi ikke skal ha flere katter på en stund. Det vet jeg ikke egentlig om jeg takler?

Det rare med drømmen var jo at det var så mange katter der og i masse forskjellige farger :-)

Var du redd, eller var det greit?

Det var litt ekkelt med så mange katter egentlig. De så jo heller ikke helt normale ut.

"en drømmetyder" har nok rett når h*n sier at man må kjenne vedkommende godt for å ha sjanser til å være med på å tyde.

Jeg har også hatt mange katter (som barn) og vet av erfaring at når jeg drømmer om katter, er det meg selv jeg drømmer om. Særlig hvis det er fare på fære, hvis jeg er redd og gruer meg veldig til noe osv.

Men du trenge rjo ikke være sånn.

:)

Annonse

Kattene tilsvarer ditt forhold venner. Det at du ta deg av dem, bærer dem og sånt, viser at du er en god venn som beskytter og tar vare på dem. Du kan få en liten periode med vanskeligheter. Blodet handler om energien din, du tapper deg for krefter ved å stille opp (for mye?) for dine venner. Husk å ta deg tid til deg selv.

Høres dette riktig ut? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...