Gå til innhold

Hei Laguna

Gjest en familieterapeut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

9

• Sør

8

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det er nok en som fører statistikk over dolere. Fyren har sannsynligvis en salig bunke arkivert under "Dorthe" også.

Jeg tror ikke det er en fyr, jeg tror det er en dame som stadig skifter nick og underskriver som hun skulle være profesjonell og hun irriterer meg for hadde hun vært profesjonell så hadde hun jammen gitt bedre råd enn hun gjør.

Hehe, jeg tror folk tror de vet masse om meg her inne, men i grunnen så vet de ikke så mye ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364119-hei-laguna/#findComment-3159737
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Laguna for sin egen del ikke deler mer på dol etter alle bedritne tilbakemeldinger hun fikk.

Det er ikke her på dol man henter støtte i en krisesituasjon. Da er det bedre å holde problemene sine for seg selv.

Det er jo ingen her inne som vet hele historien heller da så egentlig skjønner jeg ikke at folk uttaler seg så bastant verken den ene eller den andre veien. Men det som er skrevet her inne er sant, jeg skjønner ikke helt hvorfor folk ikke tror på det som er skrevet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364119-hei-laguna/#findComment-3159749
Del på andre sider

Takk for det, ting går fremover hvertfall! :) Har fin dialog med kjæresten min, og vi er enige om at ting er kompliserte og at det er mye baluba om dagen.

Det er litt vanskelig for han å se hvor utrolig vrien og utmattende jeg synes hans mor er, og dynamikken mellom de to da også er (hun vil kontrollere og manipulere, han lukker øra, eller går i dialog, der jeg synes det ville være mere rasjonelt å sette ned foten)

Jeg prøver samtidig å utvise forståelse for at mannen har hatt sin mor 1 3 år, og at enkelte ting ikke er snudd i en håndvending. samtidig igjen har jeg satt noen absolutte krav, der jeg rett og slett verken kan eller vil være "cool cat" og bare liste meg rundt oppkonstruerte og manipulative problemstillinger.

-Jeg vil at vi skal gå til en proff rådgiver, der vi skal adressere bla problemene med hans mor.

-Jeg vil at jeg skal skulle bestemme hvor ofte familien hans kommer til oss, og jeg vil at de ikke skal være rundt og fikse ting for oss ubedt etc.

- Jeg vil ikke at han mottar noen form for tjenester fra dem, som setter oss (meg!) i noen form for "takknemlighetsgjeld"

- Jeg vil at han skal tenke bedre over hvorfor jeg føler meg sveket noen ganger, og på hvorvidt han har lojaliteten sin til meg, eller om han vil støtte sin mor av gammel vane, om det kommer til nye konflikter.

- Jeg vil at vi begge er enige om at boprosjektet i nyby i utgangspunktet er for et år, og at vi er forberedt på å flytte derifra så snart vi vil - om det skulle være mislykket og det hele blir miserabelt.

Han er enig i alt dette :) Og vi er begge enige i at vi elsker jo hverandre, og at dette er & burde være hovedsaken! :)

Hvorvidt vi gifter oss på fastsatt dato er vi ikke sikre på enda...:S Vi må snakke ansikt til ansikt om det (han er fortsatt på jobb). Men vi fortsetter hvertfall forholdet, og jeg håper at vi klarer å finne ut av ting, for han er en flott mann, og jeg er veldig glad i ham, selvom det desverre har vært mye problemer og dritt allerede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364119-hei-laguna/#findComment-3160659
Del på andre sider

Jeg håper Laguna for sin egen del ikke deler mer på dol etter alle bedritne tilbakemeldinger hun fikk.

Det er ikke her på dol man henter støtte i en krisesituasjon. Da er det bedre å holde problemene sine for seg selv.

Nå svarte jeg da, for "en famileterapeut" har jo vist seg å være en av dem som _ikke_ kom med bedritne tilbakemeldinger, men med konstruktive råd og tips :)

Men takk for støtten. Jeg synes selv også at jeg fikk overaskende mange skarpe og unødvendige svar, som jeg forsto litt lite av grunnene til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364119-hei-laguna/#findComment-3160665
Del på andre sider

Det er jo ingen her inne som vet hele historien heller da så egentlig skjønner jeg ikke at folk uttaler seg så bastant verken den ene eller den andre veien. Men det som er skrevet her inne er sant, jeg skjønner ikke helt hvorfor folk ikke tror på det som er skrevet.

''Men det som er skrevet her inne er sant, jeg skjønner ikke helt hvorfor folk ikke tror på det som er skrevet.

''

Jeg tror jeg knapt kan huske en eneste kommentar som går ut på at folk ikke har trodd på det som har vært skrevet av laguna.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364119-hei-laguna/#findComment-3160737
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...