Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Hva gjør du for å "koble av" fra livets realiteter? Skjer stadig vekk triste ting, that's life! Men dirrer innvendig nå, er urolig. Hva blir det neste? Kan ikke tenke slik, hvordan lære å slappe av og ta det som det kommer? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det som fungerer best er å ta ei skikkelig treningsøkt. Dessverre ikke alltid jeg har mulighet til det. Da prøver jeg å legge meg ned og fokusere på pusten min. Litt sånn meditasjon "light". 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Legger alt frem for Herren i en liten bønnestund og lar det hvile i hans gode hender! 0 Siter
eccoLise Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 http://www.morten-eriksen.no/index.php?menyvalg=15 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 http://www.morten-eriksen.no/index.php?menyvalg=15 Har den. Bør bruke den igjen, klarer ikke slappe av i det hele tatt. Indre uro hele tiden, får ikke benzo heller så da må det bli alkohol. 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Legger alt frem for Herren i en liten bønnestund og lar det hvile i hans gode hender! Gjør det hver kveld, ser ut som Herren ikke hører... 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det som fungerer best er å ta ei skikkelig treningsøkt. Dessverre ikke alltid jeg har mulighet til det. Da prøver jeg å legge meg ned og fokusere på pusten min. Litt sånn meditasjon "light". Har gått tur, hjalp ikke for det er bare stress rundt meg. 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Trener. Det er sikkert effektivt. Bør trene jeg også. 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Musikk! Musikk, ja det er min terapi :-) Uten det hadde jeg dødd av meg selv... 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Musikk, ja det er min terapi :-) Uten det hadde jeg dødd av meg selv... Hva slags musikk liker du best? 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Hva slags musikk liker du best? Er så mangfoldig, alt etter som. Mye within temtations det går i nå, prøver å være sterk og takle livet. Men er "altetendes" da Kan du anbefale noe? 0 Siter
black wealch Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Spikermatte. Det får hode mitt til å roe seg :-) 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Spikermatte. Det får hode mitt til å roe seg :-) Ja! Det skal jeg ha meg 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Er så mangfoldig, alt etter som. Mye within temtations det går i nå, prøver å være sterk og takle livet. Men er "altetendes" da Kan du anbefale noe? Denne var jo fin. Måtte ærlig talt inn å søke på henne. Hadde ikke hørt om ho. Ja nå ler du nok. ) Ikke helt min vanlige type musikk. Jeg er nok litt spesilell, liker country og danseband jeg. hehe Steelguitar og panfløyte er de instrumentene som kjennes best i kropp og sjel. Instrumentaler er topp! Her er med panfløyte: http://www.youtube.com/watch?v=4-zHqg06Y_Q&feature=related Og her med steelguitar: 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Denne var jo fin. Måtte ærlig talt inn å søke på henne. Hadde ikke hørt om ho. Ja nå ler du nok. ) Ikke helt min vanlige type musikk. Jeg er nok litt spesilell, liker country og danseband jeg. hehe Steelguitar og panfløyte er de instrumentene som kjennes best i kropp og sjel. Instrumentaler er topp! Her er med panfløyte: http://www.youtube.com/watch?v=4-zHqg06Y_Q&feature=related Og her med steelguitar: Ja den er nydelig :-) Det er pale og Liker det du la til og, er altetende 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Har gått tur, hjalp ikke for det er bare stress rundt meg. Gå tur hjelper sjelden når det virkelig koker. Da må det en skikkelig utladning til - altså en skikkelig hard treningsøkt. Best er det om jeg tar en kjempehard time på treningssenteret. Da behøver jeg ikke å tenke i det hele tatt, bare følge med og kjenne at jeg blir mer og mer sliten. Til slutt orker jeg ikke annet enn å jobbe og frustrasjoner, sinne, tristhet osv bare blir borte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.