Gå til innhold

Koble ut!

Anbefalte innlegg

Gjest very merry
Skrevet

Hva gjør du for å "koble av" fra livets realiteter?

Skjer stadig vekk triste ting, that's life!

Men dirrer innvendig nå, er urolig. Hva blir det neste? Kan ikke tenke slik, hvordan lære å slappe av og ta det som det kommer?

Videoannonse
Annonse
jubalong70
Skrevet

Det som fungerer best er å ta ei skikkelig treningsøkt. Dessverre ikke alltid jeg har mulighet til det. Da prøver jeg å legge meg ned og fokusere på pusten min. Litt sånn meditasjon "light".

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Legger alt frem for Herren i en liten bønnestund og lar det hvile i hans gode hender!

Gjest very merry
Skrevet

Legger alt frem for Herren i en liten bønnestund og lar det hvile i hans gode hender!

Gjør det hver kveld, ser ut som Herren ikke hører...

Gjest very merry
Skrevet

Det som fungerer best er å ta ei skikkelig treningsøkt. Dessverre ikke alltid jeg har mulighet til det. Da prøver jeg å legge meg ned og fokusere på pusten min. Litt sånn meditasjon "light".

Har gått tur, hjalp ikke for det er bare stress rundt meg.

Gjest very merry
Skrevet

Trener.

Det er sikkert effektivt. Bør trene jeg også.

Gjest very merry
Skrevet

Musikk!

Musikk, ja det er min terapi :-)

Uten det hadde jeg dødd av meg selv...

Skrevet

Musikk, ja det er min terapi :-)

Uten det hadde jeg dødd av meg selv...

Hva slags musikk liker du best?

Gjest very merry
Skrevet

Hva slags musikk liker du best?

Er så mangfoldig, alt etter som. Mye within temtations det går i nå, prøver å være sterk og takle livet. Men er "altetendes" da :)

Kan du anbefale noe?

black wealch
Skrevet

Spikermatte.

Det får hode mitt til å roe seg :-)

Gjest very merry
Skrevet

Spikermatte.

Det får hode mitt til å roe seg :-)

Ja! Det skal jeg ha meg :)

Skrevet

Er så mangfoldig, alt etter som. Mye within temtations det går i nå, prøver å være sterk og takle livet. Men er "altetendes" da :)

Kan du anbefale noe?

Denne var jo fin. Måtte ærlig talt inn å søke på henne. Hadde ikke hørt om ho. Ja nå ler du nok. ;))

Ikke helt min vanlige type musikk. Jeg er nok litt spesilell, liker country og danseband jeg. hehe Steelguitar og panfløyte er de instrumentene som kjennes best i kropp og sjel. Instrumentaler er topp!

Her er med panfløyte: http://www.youtube.com/watch?v=4-zHqg06Y_Q&feature=related

Og her med steelguitar:

:)

Gjest very merry
Skrevet

Denne var jo fin. Måtte ærlig talt inn å søke på henne. Hadde ikke hørt om ho. Ja nå ler du nok. ;))

Ikke helt min vanlige type musikk. Jeg er nok litt spesilell, liker country og danseband jeg. hehe Steelguitar og panfløyte er de instrumentene som kjennes best i kropp og sjel. Instrumentaler er topp!

Her er med panfløyte: http://www.youtube.com/watch?v=4-zHqg06Y_Q&feature=related

Og her med steelguitar:

:)

Ja den er nydelig :-) Det er pale og ;)

Liker det du la til og, er altetende :)

jubalong70
Skrevet

Har gått tur, hjalp ikke for det er bare stress rundt meg.

Gå tur hjelper sjelden når det virkelig koker. Da må det en skikkelig utladning til - altså en skikkelig hard treningsøkt.

Best er det om jeg tar en kjempehard time på treningssenteret. Da behøver jeg ikke å tenke i det hele tatt, bare følge med og kjenne at jeg blir mer og mer sliten. Til slutt orker jeg ikke annet enn å jobbe og frustrasjoner, sinne, tristhet osv bare blir borte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...