Gå til innhold

IKKE innhaler badesalt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mandolaika
Skrevet

Det var en link om urinlekkasje, det der frue. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja. Men du vet, jeg får det jo til.. *datadum*

Rådet er i hvert fall godt, og takket være den linken der kommer ikke jeg til å sniffe badesalt i kveld likevel.

Skrevet

Rådet er i hvert fall godt, og takket være den linken der kommer ikke jeg til å sniffe badesalt i kveld likevel.

Så du HAR gjort det før altså..? Tør jeg påstå at det forklarer en del ting..?

*skrattler*

Åssen kommer man på at det er en lur ide å sniffe badesalt??

ShitDiddelyDo
Skrevet

*skrattler*

Det kan nok forklare et og annet, ja. Men jeg håper ikke den lokale bonden leser dette, for det kan oppklare et og annet også for ham.

'' Åssen kommer man på at det er en lur ide å sniffe badesalt??''

Det er et godt spørsmål. :)

nitty-gritty
Skrevet

Det kan nok forklare et og annet, ja. Men jeg håper ikke den lokale bonden leser dette, for det kan oppklare et og annet også for ham.

'' Åssen kommer man på at det er en lur ide å sniffe badesalt??''

Det er et godt spørsmål. :)

Nå sniffet han ikke faktisk BADESALT, da... Det er snakk om et narkotisk middel.

''CBS News melder at badesalt, som også kan være et slags «designerdop» regnes for å være et hallusinogen, og bivirkninger ved bruk inkluderer paranoia, angst og at det kan få noen til å se «groteske syner».''

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå sniffet han ikke faktisk BADESALT, da... Det er snakk om et narkotisk middel.

''CBS News melder at badesalt, som også kan være et slags «designerdop» regnes for å være et hallusinogen, og bivirkninger ved bruk inkluderer paranoia, angst og at det kan få noen til å se «groteske syner».''

Ah. Det er godt jeg er god til å lese annet enn overskriftene. Jeg ramla av da han feide over en pygmegeit. Jeg kan forstå de som tenner på geiter, men pygmegeiter er for små til sånt. Det er i hvert fall min erfaring.

Caloni Makaroni
Skrevet

Ah. Det er godt jeg er god til å lese annet enn overskriftene. Jeg ramla av da han feide over en pygmegeit. Jeg kan forstå de som tenner på geiter, men pygmegeiter er for små til sånt. Det er i hvert fall min erfaring.

''Jeg ramla av da han feide over en pygmegeit.''

Definitivt den beste setningen jeg noen gang har lest :D

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10029053

Nå skjønner jeg hvorfor denne ungdommen knivstakk en stakkars ku ørten ganger i fjor. Han ruset seg selvsagt på badesalt!

Har forresten truffet den koselige eldre kueieren noen ganger i festlig lag, da vi har en del felles slektninger.

Nei men herre...er verden gått av hengslene??

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Jeg ramla av da han feide over en pygmegeit.''

Definitivt den beste setningen jeg noen gang har lest :D

Det var i hvert fall en setning jeg ikke bruker spesielt ofte. :)

Skrevet

*skrattler*

Det finnes en verden de færreste av oss kjenner godt. Søk på f.eks. "legal high":

http://www.borgestadklinikken.no/borgestadklinikken/vedlegg/rusfag12011_11.pdf

Hvis du ser badesalt avertert til salgs på internett, og det har aldersgrense og er veldig dyrt, er det antakelig til noe annet enn å ha i badekaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...