Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke en sånn smått sjarmerende i plast. Jeg målte meg med målebånd på lørdag. Da var jeg 88-89 cm midje og 106 hofte.

Syklusen har akkurat startet på nytt, og i dag er jeg 80 i midjen og 98 i hofter.

Noen med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Mandolaika
Skrevet

Leste kjapt overskriften uten å se på forumet, tenkte at det var en som skulle ha seg sånn oppblåsbar dame å ha sex med. :P

Skrevet

Leste kjapt overskriften uten å se på forumet, tenkte at det var en som skulle ha seg sånn oppblåsbar dame å ha sex med. :P

Det var ikke med vilje...*plystrer*

Gjest Hulderen
Skrevet

Det er ganske vanlig å bli oppblåst under mensen. Jeg har ikke prøvd å måle forandring i omkrets, men jeg går gjerne opp 0.5-1 kg.

Skrevet

Det er ganske vanlig å bli oppblåst under mensen. Jeg har ikke prøvd å måle forandring i omkrets, men jeg går gjerne opp 0.5-1 kg.

Ja det vet jeg, en kilo er jo "greit", men ÅTTE cm ut er pinedø nesten to klesstørrelser opp jo?! *bolla*

Gjest Hulderen
Skrevet

Ja det vet jeg, en kilo er jo "greit", men ÅTTE cm ut er pinedø nesten to klesstørrelser opp jo?! *bolla*

Da gjelder det å ikke ha mensen når du skal inn i den skredderydde kjolen... Jeg er enig i at det er mye. Når jeg tenker etter, så er yndlingsbuksa ubehagelig trang under mensen, men siden jeg får den på, kan jeg ikke øke like mye som deg.

Skrevet

Da gjelder det å ikke ha mensen når du skal inn i den skredderydde kjolen... Jeg er enig i at det er mye. Når jeg tenker etter, så er yndlingsbuksa ubehagelig trang under mensen, men siden jeg får den på, kan jeg ikke øke like mye som deg.

Noterer meg at jeg skal teste vanndrivende te når det nærmer seg neste gang. ;0) Jeg måtte opp og tisse to netter nå foresten.. det pleier jeg ikke å gjøre. Så der gav jeg meg igrunnen et godt råd!

Gjest Hulderen
Skrevet

Noterer meg at jeg skal teste vanndrivende te når det nærmer seg neste gang. ;0) Jeg måtte opp og tisse to netter nå foresten.. det pleier jeg ikke å gjøre. Så der gav jeg meg igrunnen et godt råd!

Det er jammen bra når de beste rådene kommer fra en selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...