Gå til innhold

Hårtabbe

Gjest Tårer over tapt hår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst til frisøren som ødela, vedkommende skal få anledning til å rette opp tabben...

Du kan sikkert klage til forbrukerrådet også. Men blir egentlig frisyren bedre av det?

Hatt noen "nær skamfert" opplevelser jeg også. Men følelsen er høyst subjektiv, og hår gror ut igjen. Jeg har gått til annen frisør og fått trøst og litt redning av stumpene. Og siden latt det gro og aldri gått til den frisøren igjen.

Ingen andre har noensinne reagert på frisyren min. Nesten så man blir snurt fordi ingen ser forskjell når man føler seg fin heller. *sniff*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364138-h%C3%A5rtabbe/#findComment-3159801
Del på andre sider

Gjest Tårer over tapt hår

Først og fremst til frisøren som ødela, vedkommende skal få anledning til å rette opp tabben...

Du kan sikkert klage til forbrukerrådet også. Men blir egentlig frisyren bedre av det?

Hatt noen "nær skamfert" opplevelser jeg også. Men følelsen er høyst subjektiv, og hår gror ut igjen. Jeg har gått til annen frisør og fått trøst og litt redning av stumpene. Og siden latt det gro og aldri gått til den frisøren igjen.

Ingen andre har noensinne reagert på frisyren min. Nesten så man blir snurt fordi ingen ser forskjell når man føler seg fin heller. *sniff*

Håret "svidd" bort, så frisyren kan nok ikke rettes opp igjen.

Neida, får ikke håret mitt tilbake. Men jeg tenker et lite erstatningskrav som dekker alle utgifter jeg kommer til å ha i denne saken. Reiseutg.osv. Lang historie.

Frisøren mener dette er noe som kan skje. Men det ble i forkant fortalt at dette ikke skulle kunne skje, sukk. Stolte på frisørens ord.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364138-h%C3%A5rtabbe/#findComment-3159866
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...