Gjest dette ække morro Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hadde den i går, nå er den søkk vekk. Må være hjemme et sted. Har selvsagt lett på det faste stedet der jeg pleier legge den (både det nye og det gamle stedet) og selvsagt omkring pc´n, på bordet foran pc´n, og på gulvet rundt. Finns det noen "synske" eller "intuitive" mennesker som kan tipse meg hvor jeg bør lete? 0 Siter
Gjest dette ække morro Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Den hadde stukket seg inn bak noen bøker, i den hyllen der jeg pleier legge den. 0 Siter
Gjest dette ække morro Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 He he, jeg er jo egentlig ikke spesielt overtroisk, så når jeg tenker over det, er det jo litt idiotisk å kaste bort verdifull lete-tid på å skrive på dol og spørre etter synskes mening. :-) 0 Siter
Gjest ekte klarsynt Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 He he, jeg er jo egentlig ikke spesielt overtroisk, så når jeg tenker over det, er det jo litt idiotisk å kaste bort verdifull lete-tid på å skrive på dol og spørre etter synskes mening. :-) Nei, det syntes jeg ikke. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Du bør lete der du tror du hadde den sist;) Verdens beste råd forøvrig! du bør utelukke at den har havnet i søppelbøtta etc. sjekk under senga, under madrassen. Eller hva med å ta frem støvsugeren for å suge den opp? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Et tips til neste gang er at du lager et lite rom (eller finner en skuff) i en hylle eller på et skrivebord der denne alltid (og med det mener jeg alltid) oppbevares. I denne skuffen kan du også legge pass, bankkort du kanskje ikke bruker, osv. Man må aldri la viktige ting slenge. Da blir de borte før de dukker opp på de mest utrolige steder. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Et tips til neste gang er at du lager et lite rom (eller finner en skuff) i en hylle eller på et skrivebord der denne alltid (og med det mener jeg alltid) oppbevares. I denne skuffen kan du også legge pass, bankkort du kanskje ikke bruker, osv. Man må aldri la viktige ting slenge. Da blir de borte før de dukker opp på de mest utrolige steder. ''Et tips til neste gang er at du lager et lite rom (eller finner en skuff) i en hylle eller på et skrivebord der denne alltid (og med det mener jeg alltid) oppbevares.'' Enten det gjelder bankbrikker eller andre ting, fordrer faste oppbevaringssteder at tingene aldri brukes på ulike steder. Jeg bruker nettbanken hjemme, og da i ulike etasjer/rom i huset, jeg bruker den på jobb, jeg kan bruke den på reise osv via min iPhone... Det sier seg selv at et fast stasjonært sted blir vanskelig ;-) Så jeg oppbevarer den _som regel_ i veska, men kan likevel ofte ligge og slenge der jeg sist hadde PC'en osv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 ''Et tips til neste gang er at du lager et lite rom (eller finner en skuff) i en hylle eller på et skrivebord der denne alltid (og med det mener jeg alltid) oppbevares.'' Enten det gjelder bankbrikker eller andre ting, fordrer faste oppbevaringssteder at tingene aldri brukes på ulike steder. Jeg bruker nettbanken hjemme, og da i ulike etasjer/rom i huset, jeg bruker den på jobb, jeg kan bruke den på reise osv via min iPhone... Det sier seg selv at et fast stasjonært sted blir vanskelig ;-) Så jeg oppbevarer den _som regel_ i veska, men kan likevel ofte ligge og slenge der jeg sist hadde PC'en osv. Jeg ser ingen grunn til å bruke brikka på jobb, men på reise har jeg den (eller de - det er to) med. Da har jeg dem i en liten holder, og det første jeg gjør er å legge dem i hotellrommets safe. Der ligger de sammen med reservekredittkorta. Hva mener du med at du bruker den på Iphonen? Er det ikke litt utrygt å bruke banktjenester på Iphonen? Det tar jeg ikke sjansen på. Den telefonen kan komme bort ... 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg ser ingen grunn til å bruke brikka på jobb, men på reise har jeg den (eller de - det er to) med. Da har jeg dem i en liten holder, og det første jeg gjør er å legge dem i hotellrommets safe. Der ligger de sammen med reservekredittkorta. Hva mener du med at du bruker den på Iphonen? Er det ikke litt utrygt å bruke banktjenester på Iphonen? Det tar jeg ikke sjansen på. Den telefonen kan komme bort ... Jeg har lastet ned en nettbank-app, og jeg synes den funker fint. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har lastet ned en nettbank-app, og jeg synes den funker fint. Bankene mine har ikke noe sånt ennå. Dvs - på Nordea kan jeg logge meg på med noe som ser ut som en vanlig nettside (men de kaller det en app ...), og Landkreditt har ingenting. Det er jeg egentlig glad for. Har sjelden behov for å gjøre sånt på telefonen, og jeg vil helst ikke legge igjen sånt på en telefon. Det er sjelden jeg stresser såpass med regninger at jeg har behov for å gjøre det på telefonen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Har du et grønt plagg med lomme, sjekk det. Noe er grønt der den er, tror jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 ''Et tips til neste gang er at du lager et lite rom (eller finner en skuff) i en hylle eller på et skrivebord der denne alltid (og med det mener jeg alltid) oppbevares.'' Enten det gjelder bankbrikker eller andre ting, fordrer faste oppbevaringssteder at tingene aldri brukes på ulike steder. Jeg bruker nettbanken hjemme, og da i ulike etasjer/rom i huset, jeg bruker den på jobb, jeg kan bruke den på reise osv via min iPhone... Det sier seg selv at et fast stasjonært sted blir vanskelig ;-) Så jeg oppbevarer den _som regel_ i veska, men kan likevel ofte ligge og slenge der jeg sist hadde PC'en osv. ''Jeg bruker nettbanken hjemme, og da i ulike etasjer/rom i huset, jeg bruker den på jobb, jeg kan bruke den på reise osv via min iPhone... Det sier seg selv at et fast stasjonært sted blir vanskelig ;-) '' Enig. Jeg har min på nøkkelknippet mitt. Sikkert ikke kjempeanbefalt, men jeg har det med å rote vekk ting. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Et tips til neste gang er at du lager et lite rom (eller finner en skuff) i en hylle eller på et skrivebord der denne alltid (og med det mener jeg alltid) oppbevares. I denne skuffen kan du også legge pass, bankkort du kanskje ikke bruker, osv. Man må aldri la viktige ting slenge. Da blir de borte før de dukker opp på de mest utrolige steder. Jeg har ikke brikke, jeg har bank-ID og sms-kode. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Den hadde stukket seg inn bak noen bøker, i den hyllen der jeg pleier legge den. Ikke en overraskelse;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.