Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Sommeren er her! Drikker dere mer alkohol da? Er vel normalt det da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det er godt mulig det er normalt, men vi drikker fint lite hele året. ) 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det er godt mulig det er normalt, men vi drikker fint lite hele året. ) Jeg og, liker jo ikke å drikke...bare i perioder. Love it nå Faen jeg er forskrudd! Ingen tror det heller, jeg er så skikkelig og ok...haha. Uff for en fiasko jeg er. Når en har selvmordstanker ser enn ting i perspektiv, tenker "so what" liksom. Skal jo dø snart.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Mitt alkoholforbruk er det samme hele året tror jeg - og jeg drikker sjelden... 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Mitt alkoholforbruk er det samme hele året tror jeg - og jeg drikker sjelden... Det er bra 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det er bra Jepp! Jeg skjønner ikke hva som gjør enkelte så opphengt i alkohol? Er det smaken eller er det beruselsen? Når det gjelder smak, så er Pepsi Max bedre Rusen føler jeg sjelden behov for...Har det like gøy uten alkohol:) 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jepp! Jeg skjønner ikke hva som gjør enkelte så opphengt i alkohol? Er det smaken eller er det beruselsen? Når det gjelder smak, så er Pepsi Max bedre Rusen føler jeg sjelden behov for...Har det like gøy uten alkohol:) Heldig du da :-) Gjør det for å roe meg jeg Liker ikke smaken såååå godt, pepsi max er best 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Heldig du da :-) Gjør det for å roe meg jeg Liker ikke smaken såååå godt, pepsi max er best Da bør du jo lære å roe deg ned uten alkohol? 0 Siter
tonie Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg drikker nok litt mer om sommeren, ja. Det er bare så deilig med en kald øl eller et glass hvitt i varmen. Da koser jeg meg altså Pepsi max, du liksom...*himle* 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Da bør du jo lære å roe deg ned uten alkohol? Vil ha vival men får det ikke! Vil roe meg men klarer det ikke, så hva foreslår du? Tar imot forslag med takk! 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg drikker nok litt mer om sommeren, ja. Det er bare så deilig med en kald øl eller et glass hvitt i varmen. Da koser jeg meg altså Pepsi max, du liksom...*himle* Hehe, men pepsi max smaker godt det Men er ikke beroligende da... Tror jeg hadde klikket uten alkohol. Må kjøpe inn et lager hvis ikke legen skriver ut noe da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Vil ha vival men får det ikke! Vil roe meg men klarer det ikke, så hva foreslår du? Tar imot forslag med takk! Begynn å trene Yoga! Spikermatte er også en god investering. Jeg tror på at det å ha en sunn livsstil kan hjelpe på så mangt, så også slike problemer du sliter med. Når det gjelder piller har jeg aldri tatt noe sterkere enn Paracet (bortsett fra morfin etter operasjon ), så jeg aner ingenting om slikt 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Begynn å trene Yoga! Spikermatte er også en god investering. Jeg tror på at det å ha en sunn livsstil kan hjelpe på så mangt, så også slike problemer du sliter med. Når det gjelder piller har jeg aldri tatt noe sterkere enn Paracet (bortsett fra morfin etter operasjon ), så jeg aner ingenting om slikt Ok :-) Skal få meg en slik matte, sett du har snakket om det før. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jepp! Jeg skjønner ikke hva som gjør enkelte så opphengt i alkohol? Er det smaken eller er det beruselsen? Når det gjelder smak, så er Pepsi Max bedre Rusen føler jeg sjelden behov for...Har det like gøy uten alkohol:) Ingenting er så godt som en pils på uterestaurant i sola ) Sier jeg som drikker så ofte ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Ingenting er så godt som en pils på uterestaurant i sola ) Sier jeg som drikker så ofte ;o) Det kan være digg iblant, ja Som travel trebarnsmor er det derimot sjelden jeg får sjansen til å prøve dette;) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg drikker mer hvitvin og øl om sommeren, og rødvin om vinteren. Om alkoholkonsumet blir mer om sommeren er jeg usikker på. Det er utrolig godt med vin og jeg drikker mye mer etter at barna ble voksne. 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg drikker mer hvitvin og øl om sommeren, og rødvin om vinteren. Om alkoholkonsumet blir mer om sommeren er jeg usikker på. Det er utrolig godt med vin og jeg drikker mye mer etter at barna ble voksne. Har lyst å like vin jeg og, alle drikker jo det. Her går det i cider. Men skal lære meg mer om drinker, sikkert godt :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Tja. Når varmen tilsier det og jeg har ærend i byen, tar jeg meg alltid en iskald utepils selv om det er midt på dagen. Det gjør jeg aldri når det er 20 kuldegrader. 0 Siter
Gjest very merry Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Tja. Når varmen tilsier det og jeg har ærend i byen, tar jeg meg alltid en iskald utepils selv om det er midt på dagen. Det gjør jeg aldri når det er 20 kuldegrader. Godt! Lyst på mer jeg, kjøpe i morgen 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Det kan være digg iblant, ja Som travel trebarnsmor er det derimot sjelden jeg får sjansen til å prøve dette;) Kanskje det er derfor jeg nyter det skikkelig siden jeg har vært travel alene trebarnsmor i over 25 år ;o) Jeg blir jo aldri ferdig med unger selv om minstemann er så stor at han ofte gjør hva han vil når han er hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.