Gå til innhold

Love alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Kanskje det er derfor jeg nyter det skikkelig siden jeg har vært travel alene trebarnsmor i over 25 år ;o) Jeg blir jo aldri ferdig med unger selv om minstemann er så stor at han ofte gjør hva han vil når han er hjemme.

Godt mulig:) Nå bor jo jeg en biltur unna slike utesteder, så det er liksom ikke bare å ta seg en tur ut døra ;)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Godt! Lyst på mer jeg, kjøpe i morgen :)

Det eneste jeg har av alkohol nå er en halv flaske Gin jeg av en eller annen merkelig grunn kjøpte i Syden for mange år siden (må ha gått ut på dato ...). Må ha vært full, for jeg liker ikke engang Gin.

Får ta meg en tur på polet og kjøpe noen flasker vin snart, og et kjøleskap uten øl er et ganske trist skue, så jeg trenger et par Ringnes også.

Gjest very merry
Skrevet

Det eneste jeg har av alkohol nå er en halv flaske Gin jeg av en eller annen merkelig grunn kjøpte i Syden for mange år siden (må ha gått ut på dato ...). Må ha vært full, for jeg liker ikke engang Gin.

Får ta meg en tur på polet og kjøpe noen flasker vin snart, og et kjøleskap uten øl er et ganske trist skue, så jeg trenger et par Ringnes også.

Ja, greit å ha. Må fylle på i morgen :)

Skrevet

Godt mulig:) Nå bor jo jeg en biltur unna slike utesteder, så det er liksom ikke bare å ta seg en tur ut døra ;)

Det blir veldig forskjellig. Her er forresten polet omtrent det eneste stedet hvor jeg kommer inn uten problem, døråpner og greier og uterestauranter er det flust av. Egentlig så burde jeg ha tenkt at det er mat i godt drikke ;o)

Gjest sivera
Skrevet

Det blir veldig forskjellig. Her er forresten polet omtrent det eneste stedet hvor jeg kommer inn uten problem, døråpner og greier og uterestauranter er det flust av. Egentlig så burde jeg ha tenkt at det er mat i godt drikke ;o)

''Her er forresten polet omtrent det eneste stedet hvor jeg kommer inn uten problem''

Triste greier egentlig. Folk som bygger disse husene bør skamme seg over å ikke tenke på rullestolbrukere når de lager hus. Jeg prøver å få min mor ut av huset noen ganger og det er virkelig hardt arbeide å komme seg inn enkelte steder.

Nå er min mor avholdsmenneske, men jeg kunne kanskje ta henne med på en liten runde på polet likevel. Der har hun nok så og si aldri vært :-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, helt klart en fordel å bli alkis når man sitter i rullestol :P

Skrevet

''Her er forresten polet omtrent det eneste stedet hvor jeg kommer inn uten problem''

Triste greier egentlig. Folk som bygger disse husene bør skamme seg over å ikke tenke på rullestolbrukere når de lager hus. Jeg prøver å få min mor ut av huset noen ganger og det er virkelig hardt arbeide å komme seg inn enkelte steder.

Nå er min mor avholdsmenneske, men jeg kunne kanskje ta henne med på en liten runde på polet likevel. Der har hun nok så og si aldri vært :-)

Jeg sier det er tragikomisk med det polet, jeg er der aldri nesten. Det skulle vært matforretning der i steden for mat trenger man stadig vekk

Skrevet

Hehe, helt klart en fordel å bli alkis når man sitter i rullestol :P

Kanskje jeg skal bli det, men jeg tror ikke jeg egner meg så godt-

Gjest togli
Skrevet

Kanskje jeg skal bli det, men jeg tror ikke jeg egner meg så godt-

Nei, det er litt slitsomt å få det til lissom :P

jubalong70
Skrevet

Tja, jeg drikker kanskje litt mer alkohol på sommeren. Vil tippe jeg snitter 2 halvlitere med cider i måneden el. noe slikt ;)

Skrevet

Det blir litt høyere ølbudsjett ja, for det passer i grunn veldig ofte å ta seg en pils med venner når det er sol, og sittbart ute :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...