Holmes Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4111776.ece ''Syed Farasat Ali Bukhari er en norsk-pakistansk imam fra Ammerud i Oslo som har søkt Utdanningsdirektoratet om å drive grunnskole for 200 muslimske barn, melder NRK. Kunnskapsminister Kristin Halvorsen (SV) sier det er lite sannsynlig at søknaden blir innvilget etter det som har kommet fram. – Hvis en person spiser og drikker offentlig under ramadan, latterliggjør han islam. Befinner vedkommende seg i et islamsk land, skal myndighetene halshogge ham, sier han i en video på nettstedet YouTube. Han sier også at en person som ikke ber sine daglige obligatoriske bønner må fengsles i et muslimsk samfunn.'' La oss håpe at vedkommende aldri får drive skole i Norge. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg har tenkt en del på privatskoler. Har barna i privatskole, fordi vi vil ha mer vekt på disiplin og kunnskap, men... Jeg tenker at privatskoler er samtidig uheldig når man ønsker å få et godt samfunn der mennesker uansett religion og livssyn er integrert og får en møteplass. Men religiøse privatskoler, hvis man ikke får stoppet de ekstreme bør forbys alle. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Enig med deg. Han eller likesinnede bør aldri få lov til å starte og drive noen grunnskole. Det er bare det at snillismen og naiviteten til de røde er stor... -for stor, tør jeg påstå. Så man vet jo aldri hva disse gærningene får lov til etterhvert i landet vårt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Ja, dette var en go-gutt. Det positive er i hvert fall at de står fram med sin galskap. Jeg var fornøyd med min rektor på barneskolen. En hyggelig kar. Noe av det jeg likte beste ved ham (i tillegg til at han var sportsgal) var at det aldri var noen tvil om at vi fortsatt ville komme hjem med hodet i beholdt. 0 Siter
Sør Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Ja, dette var en go-gutt. Det positive er i hvert fall at de står fram med sin galskap. Jeg var fornøyd med min rektor på barneskolen. En hyggelig kar. Noe av det jeg likte beste ved ham (i tillegg til at han var sportsgal) var at det aldri var noen tvil om at vi fortsatt ville komme hjem med hodet i beholdt. Jeg må innrømme at jeg likte denne formuleringen: ''Kunnskapsminister Kristin Halvorsen (SV) sier det er lite sannsynlig at søknaden blir innvilget'' "lite sannsynlig" :knegg: Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Jeg må innrømme at jeg likte denne formuleringen: ''Kunnskapsminister Kristin Halvorsen (SV) sier det er lite sannsynlig at søknaden blir innvilget'' "lite sannsynlig" :knegg: Med vennlig hilsen NRK kunne også melde at "det i søknaden ikke sto noe om halshogging". 0 Siter
Sør Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 NRK kunne også melde at "det i søknaden ikke sto noe om halshogging". De gjør det sikkert utenfor skoletid! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.