Gå til innhold

Hvordan bestille lydbok fra utlandet?

Anbefalte innlegg

Gjest Finner ikke side som fungerer
Skrevet

Jeg har forsøkt to plasser. Men får beskjed om at de ikke sender til Norge. Selv om jeg bare skal laste den ned. Fikk også feil på postalcode på paypal, men det er vel postnummeret?

Noen som har lastet ned fra en side som fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg bruker audible co uk og har lastet ned mange lydbøker derfra. Fungerer utmerket synes jeg. Man velger seg bok, nedlaster til PC og overfører til spiller. De lar deg velge mellom masse forskjellige mp3-spillere og telefoner (jeg har Creative). Så laster man ned et program på PC-en som sørger for å få lydboken direkte inn på spilleren. Håper dette er til hjelp :-)

Gjest Finner ikke side som fungerer
Skrevet

Hei, jeg bruker audible co uk og har lastet ned mange lydbøker derfra. Fungerer utmerket synes jeg. Man velger seg bok, nedlaster til PC og overfører til spiller. De lar deg velge mellom masse forskjellige mp3-spillere og telefoner (jeg har Creative). Så laster man ned et program på PC-en som sørger for å få lydboken direkte inn på spilleren. Håper dette er til hjelp :-)

Det var nettopp denne siden hvor vi fikk beskjed om restriksjoner til vårt land. Fikk derfor ikke bestilt.

Men takk for svar uansett.

Skrevet

Vet ikke om det er forklaringen, men jeg brente meg på det i starten at jeg prøvde å bestille fra audible.com men det fikk jeg ikke til. dot.com er i dette tilfellet søstersiden i USA (med til dels annet utvalg). Pga EU og avtaler som jeg ikke har greie på kan man noen ganger ikke kjøpe ting fra USA, hvis de mener at man kan kjøpe dem fra EU. Vet ikke om dette er til hjelp, men jeg har som sagt ingen problemer med co.uk og norsk visa/kredittkort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...