Mary Poppins Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 ''Så om noen hadde satt et stempel på deg, et særdeles belastende og negativt sådant, som hadde hengt ved deg resten av livet så hadde du syntes synd på vedkommende!?'' Nei, jeg mener dette hvis sannheten hadde kommet for en dag, og jeg hadde blitt renvasket til slutt. :-) Men sannsynligheten for at sannheten kommer frem for en dag er jo minimal. Så det blir jo ord mot ord, og selv om man ikke blir dømt så er det likevel ikke noe folk glemmer. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Patetiske mannfolk er mitt inntrykk! DUMME patetiske mannfolk. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Patetiske mannfolk er mitt inntrykk! DUMME patetiske mannfolk. ? Hva om denne kvinnen har løyet? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 ? Hva om denne kvinnen har løyet? Jeg tipper at det er to luringer som trodde de lurte hverandre i denne historien. Den ene stakk av med prisen og den andre er sur. Jeg har lite sympati med noen av dem. Om disse idiotmannfolkene mener seg uskyldig dømt, så får de ta saken til videre domstoler. (Haag) Ikke løpe rundt som tullinger og virkelig bekrefte det alle tenker. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Jeg tipper at det er to luringer som trodde de lurte hverandre i denne historien. Den ene stakk av med prisen og den andre er sur. Jeg har lite sympati med noen av dem. Om disse idiotmannfolkene mener seg uskyldig dømt, så får de ta saken til videre domstoler. (Haag) Ikke løpe rundt som tullinger og virkelig bekrefte det alle tenker. Tromsdal ble frikjent. 0 Siter
nick Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Synes forøvrig dette var en merkelig kommentar: ''- Det er vel typisk. To voksne finansmenn rotter seg sammen mot en stakkars pike. Jeg vil bare være i fred, sier hun.'' Er det ikke det alle kvinner sier? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Tromsdal ble frikjent. Så da velger han å gjøre seg til kriminell på denne måten istedet? Han er en tulling. En OND tulling. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Er det ikke det alle kvinner sier? Jeg ville aldri kalt meg selv en stakkars pike, det kan jeg love deg 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 ''Malthe-Sørenssen forsøkte å ringe til «Heidi», men kontantkortet hennes var tomt. - Jeg måtte få en kontakt i Telenor til å fylle det opp, sier Tromsdal og ler. '' Så gjerrigknarken gadd ikke gå til en minibank og fikse saken selv? Har man mobilnummeret til noen med kontantkort kan enhver fylle det i en minibank, så fremst man vet hvilken leverandør vedkommende har. Og _i_alle_fall_ om vedkommende er Telenor-kunde. Jeg tror Tromsdalen ljuger så det renner av han, uten at jeg av den grunn mener noe som helst om akkurat denne saken. 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Tromsdal ble frikjent. Det betyr i grunnen ikke noe annet enn at det ikke var nok beviser til å dømme ham, en frifinnelse betyr ikke nødvendigvis at man er uskyldig. Sagt på generell basis. Uansett hvem som har rett eller ikke rett i akkurat denne saken er uråd å vite, men mannen virker nå som en storkjeftet bløffmaker uansett. Om det er sant at han har skaffet til veie de opplysningene han påstår, så er det på tide noen gjør noe med det. Her kan knapt nok folk få ut sykejournalene sine selv, og så skal en suspekt privatdetektiv på oppdrag fra en tulling få det? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Det betyr i grunnen ikke noe annet enn at det ikke var nok beviser til å dømme ham, en frifinnelse betyr ikke nødvendigvis at man er uskyldig. Sagt på generell basis. Uansett hvem som har rett eller ikke rett i akkurat denne saken er uråd å vite, men mannen virker nå som en storkjeftet bløffmaker uansett. Om det er sant at han har skaffet til veie de opplysningene han påstår, så er det på tide noen gjør noe med det. Her kan knapt nok folk få ut sykejournalene sine selv, og så skal en suspekt privatdetektiv på oppdrag fra en tulling få det? ''Det betyr i grunnen ikke noe annet enn at det ikke var nok beviser til å dømme ham, en frifinnelse betyr ikke nødvendigvis at man er uskyldig.'' Der påpekte du akkurat poenget mitt om hvordan folk tenker (inkl megselv). Altså en frifinnelse betyr ikke at du er uskyldig, og mistanken vil alltid være der. Med andre ord har han jo virkelig fått ødelagt livet sitt dersom voldtekten ikke fantes sted, og derfor forstår jeg GODT at han ønsker HEVN. 0 Siter
morsan Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har vanskelig for å tro at disse to mennene ville gått så langt som de har gjort, dersom de var skyldige. I tillegg synes jeg at "Heidi" må ha hatt unormalt maks uflaks dersom hun virkelig ble voldtatt to ganger i løpet av to år, på nogenlunde samme vis. Videre må jeg si at dersom det var meg som var beskylt for noe jeg ikke hadde gjort, og det var så grovt som voldtekt, hadde jeg også hatt ønske om å KNUSE personen som anmeldte meg. J''eg har vanskelig for å tro at disse to mennene ville gått så langt som de har gjort, dersom de var skyldige.'' Ja, jeg tenker også litt slik, men samtidig trenger jo ikke disse mennenes oppfatning om hva som er "skyld" stemme overens med det som er straffbart. Tromsdalen har jo ikke den aller høyeste troverdigheten... ''Videre må jeg si at dersom det var meg som var beskylt for noe jeg ikke hadde gjort, og det var så grovt som voldtekt, hadde jeg også hatt ønske om å KNUSE personen som anmeldte meg.'' Ordet "knuse" i overskriften må vel stå for avisens regning? Slik jeg leser artikkelen, er de ikke ute etter en ren hevn bare (da kunne de jo leid inn en torpedo), men de er ute etter å renvaske seg selv ved å få henne dømt for falsk forklaring. Metodene deres er høyt diskutable, men jeg har forståelse for at den som mener seg uskyldig dømt eller uskyldig straffeforfulgt ikke nødvendigvis har tillit til politi og rettsvesen. 0 Siter
mirami Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 ''Malthe-Sørenssen forsøkte å ringe til «Heidi», men kontantkortet hennes var tomt. - Jeg måtte få en kontakt i Telenor til å fylle det opp, sier Tromsdal og ler. '' Så gjerrigknarken gadd ikke gå til en minibank og fikse saken selv? Har man mobilnummeret til noen med kontantkort kan enhver fylle det i en minibank, så fremst man vet hvilken leverandør vedkommende har. Og _i_alle_fall_ om vedkommende er Telenor-kunde. Jeg tror Tromsdalen ljuger så det renner av han, uten at jeg av den grunn mener noe som helst om akkurat denne saken. Dessuten - man kan vel ringe til et mobilnummer med kontantkort selv om kortet er tomt? Å ringe fra et kontantkort går derimot ikke.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Dessuten - man kan vel ringe til et mobilnummer med kontantkort selv om kortet er tomt? Å ringe fra et kontantkort går derimot ikke.. Du kan ringe til et tomt kontantkort. Det er noe alvorlig galt med hauger av uttalelser fra alle kanter i den artikkelen der. Overskriften er dekkende. "For et vannvittig sammensurium". 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Dessuten - man kan vel ringe til et mobilnummer med kontantkort selv om kortet er tomt? Å ringe fra et kontantkort går derimot ikke.. Sant nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.