Holmes Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 ja, den ja ! Sykkelen min var på verksted for overhaling. Fikk spesifisert regning, med bl. annet : "smøring av skjeden" ''smøring av skjeden'' Ekstraservice på det sykkelverkstedet, tydeligvis! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Skrevet 6. mai 2011 Lesing, skriving og regning er og har alltid vært det viktigste. Knis, kunne du ikke funnet deg et mindre husmoderlig nick ;o) Dette er liksom ikke deg :oD 0 Siter
Gjest Salmiakk Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Knis, kunne du ikke funnet deg et mindre husmoderlig nick ;o) Dette er liksom ikke deg :oD Ha ha, er jeg ikke en god husmor, mener du? Da jeg satt og funderte på nick, så så jeg ordet "salmiakk" et annet sted på siden, tror det var i en annonse, og så viste det seg å ikke være opptatt, så da ble det det 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Tja, jeg er ikke oppvokst her. Kan dog snakke og skrive norsk, men er ikke like flink på skj lyden. Likevel er jeg ekstremt god i matte, og hadde aldri mindre enn 6 på vgs, og A på universitetet. Er det derfor du tror matte er viktigere enn norsk? Du er meget sannsynlig oppvokst i en overklassefamilie. Synes du overklassen skal styre norsk skole? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Skrevet 6. mai 2011 Ha ha, er jeg ikke en god husmor, mener du? Da jeg satt og funderte på nick, så så jeg ordet "salmiakk" et annet sted på siden, tror det var i en annonse, og så viste det seg å ikke være opptatt, så da ble det det Nei, jeg håper da virkelig ikke du er det ;o) 0 Siter
trampetroll Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Hvis du ikke kan lære skj-lyden så har du gjerne problemer med matte. Det er virkeligheten i norsk skole. ''Hvis du ikke kan lære skj-lyden så har du gjerne problemer med matte. Det er virkeligheten i norsk skole.'' Hvor har du det fra? Jeg hadde lenge kjempeproblemer med kj og skj og gikk lenge til logoped på barneskolen. Jeg kan fortsatt dumpe til å si feil i voksen alder (ikke ofte, men det skjer). Jeg har imdlertid alltid vært flink i matte. Jeg tror ikke på utsagnet ditt før du kan vise til hvor du har den sammenhengen fra. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Enig med deg. Seksualundervisnng er det minst viktige. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Er det derfor du tror matte er viktigere enn norsk? Du er meget sannsynlig oppvokst i en overklassefamilie. Synes du overklassen skal styre norsk skole? ''Synes du overklassen skal styre norsk skole?'' Nei jeg vet ikke hvor du fikk det fra 0 Siter
Gjest Salmiakk Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Nei, jeg håper da virkelig ikke du er det ;o) He he. Jeg skifter nick hvis du foreslår noe bedre 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Skrevet 7. mai 2011 He he. Jeg skifter nick hvis du foreslår noe bedre Jeg skal tenke på den altså ) 0 Siter
Gjest Urg the Unclean Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg skal tenke på den altså ) Hva synes du om dette nicket? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 Hva synes du om dette nicket? Neiiiiiiii 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 Hva synes du om dette nicket? Jeg synes du kan hete knitknit ;o) 0 Siter
Gjest Helga Hufflepuff Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes du kan hete knitknit ;o) Er ikke det ganske husmoderlig? 0 Siter
Gjest Zzzzzzzz Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes du kan hete knitknit ;o) Jeg får gå og legge meg og sove på det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Skrevet 14. mai 2011 Er ikke det ganske husmoderlig? Bedre enn salmiakk ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.