Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, den ja !

Sykkelen min var på verksted for overhaling.

Fikk spesifisert regning, med bl. annet :

"smøring av skjeden"

''smøring av skjeden''

Ekstraservice på det sykkelverkstedet, tydeligvis!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• Mary Poppins

10

• Mrs D

6

• Mandolaika

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lesing, skriving og regning er og har alltid vært det viktigste.

Knis, kunne du ikke funnet deg et mindre husmoderlig nick ;o) Dette er liksom ikke deg :oD

Gjest Salmiakk
Skrevet

Knis, kunne du ikke funnet deg et mindre husmoderlig nick ;o) Dette er liksom ikke deg :oD

Ha ha, er jeg ikke en god husmor, mener du?

Da jeg satt og funderte på nick, så så jeg ordet "salmiakk" et annet sted på siden, tror det var i en annonse, og så viste det seg å ikke være opptatt, så da ble det det :)

Gjest segunda
Skrevet

Tja, jeg er ikke oppvokst her. Kan dog snakke og skrive norsk, men er ikke like flink på skj lyden. Likevel er jeg ekstremt god i matte, og hadde aldri mindre enn 6 på vgs, og A på universitetet.

Er det derfor du tror matte er viktigere enn norsk? Du er meget sannsynlig oppvokst i en overklassefamilie. Synes du overklassen skal styre norsk skole?

Skrevet

Ha ha, er jeg ikke en god husmor, mener du?

Da jeg satt og funderte på nick, så så jeg ordet "salmiakk" et annet sted på siden, tror det var i en annonse, og så viste det seg å ikke være opptatt, så da ble det det :)

Nei, jeg håper da virkelig ikke du er det ;o)

trampetroll
Skrevet

Hvis du ikke kan lære skj-lyden så har du gjerne problemer med matte. Det er virkeligheten i norsk skole.

''Hvis du ikke kan lære skj-lyden så har du gjerne problemer med matte. Det er virkeligheten i norsk skole.''

Hvor har du det fra? Jeg hadde lenge kjempeproblemer med kj og skj og gikk lenge til logoped på barneskolen. Jeg kan fortsatt dumpe til å si feil i voksen alder (ikke ofte, men det skjer). Jeg har imdlertid alltid vært flink i matte. Jeg tror ikke på utsagnet ditt før du kan vise til hvor du har den sammenhengen fra.

Skrevet

Enig med deg. Seksualundervisnng er det minst viktige.

Mary Poppins
Skrevet

Er det derfor du tror matte er viktigere enn norsk? Du er meget sannsynlig oppvokst i en overklassefamilie. Synes du overklassen skal styre norsk skole?

''Synes du overklassen skal styre norsk skole?''

Nei jeg vet ikke hvor du fikk det fra

Gjest Salmiakk
Skrevet

Nei, jeg håper da virkelig ikke du er det ;o)

He he. Jeg skifter nick hvis du foreslår noe bedre :)

Skrevet

He he. Jeg skifter nick hvis du foreslår noe bedre :)

Jeg skal tenke på den altså :o)

Gjest Urg the Unclean
Skrevet

Jeg skal tenke på den altså :o)

Hva synes du om dette nicket?

Skrevet

Neiiiiiiii

Skrevet

Jeg synes du kan hete knitknit ;o)

Gjest Helga Hufflepuff
Skrevet

Er ikke det ganske husmoderlig?

Gjest Zzzzzzzz
Skrevet

Jeg får gå og legge meg og sove på det.

Skrevet

Er ikke det ganske husmoderlig?

Bedre enn salmiakk ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...