Gå til innhold

Bin Laden er død vitser

Anbefalte innlegg

Gjest sveatla

På facebook ser jeg til stadighet at folk legger ut vitser omkring Bin Ladens død. Andre som synes det er usmakelig?

Hans ene kone og barn ble også drept. Noen som synes det er en helt grei pris å betale for å få has på Laden? Hva nytter det uansett at han er død?

Kan godt se at noen av vitsene er bittelitt morsomme, men synes hele greia bare er avskyelig. Er det jeg som er ualminnelig prippen her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364183-bin-laden-er-d%C3%B8d-vitser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er ikke noe nytt. Etter 11. september florerte vitsene omtrent før nyheten nådde Norge. Samme gjaldt da Prinsesse Diana døde, det grodde opp vits etter vits etter vits. Av alle ting, så var det faktisk en John Denver-vits som fikk meg oppmerksom på at mannen hadde forlatt denne planeten, jeg hadde ikke fått det med meg. Smakløst eller ikke, vitser som dette er kommet for å bli.

''Kan godt se at noen av vitsene er bittelitt morsomme, men synes hele greia bare er avskyelig. Er det jeg som er ualminnelig prippen her?''

Jeg har vært forskåna for slike vitser, sikkert fordi jeg ikke er på FB, men jeg pleier å få mye rart på e-post.

Nei, jeg syns ikke du er prippen. Mannen har voldt stor skade, men nå er han død. Ser ingen grunn til å vitse om det, og han har også pårørende uansett grusomhetene han har begått. Tror heller ikke at disse vitsene (med forbehold om at jeg ikke har hørt dem) vil føles som støtte for ofrene hans.

Annonse

Gjest pointless

Jeg synes egentlig at det hele er avskyelig, men jeg kunne likevel ikke dy meg og måtte sette en slik vits på statusoppdateringen min på fb... En får jo så mange morsomme tilbakemeldinger på slikt. Men innerst inne er det ikke noe jeg egentlig står for. Det spørs jo også hvem eller hva det gjelder. Her gjaldt det en terrorist som har flere tusen menneskeliv på samvittigheten. Det kunne f.eks aldri ha falt meg inn å spøke på en grov måte om Dianas død som noen nevner i tråden her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...