Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag står det en artikkel i VG om eliteseriespiller som var til stede i en leilighet der det ble funnet 38 cannabisplanter, samt noen til tørk.

Bildet av spilleren som fulgte artikkelen var anonymisert, men det tok meg under et halvt minutt å google slik at jeg skjønte hvem det var snakk om. VG må jo ha forstått hvor enkelt det er, men likevel legger de ut det bildet. Hvorfor gjør de det? De kan selvfølgelig slå seg på brystet og si at vi har ikke lagt ut navn eller bilde, men likevel har de gjort det så enkelt. Minner om dobbelmoral dette...

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10085153

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dagbladet gjorde det samme med en kjent toppidrettsutøver som ble arrestert for knivangrep for et par uker siden. Bildet de la ut var fra samme bildeserie som de hadde brukt i avisa om utøveren tidligere. Det var ikke samme bilde, men åpenbart samme rom, samme person med samme klær, osv.

Det tok ikke lang tid før det på ymse idrettsforum lå ute hvem mannen er.

Rart de i det hele tatt gidder å sladde ansiktet når de gjør det så enkelt for folk.

Skrevet

Det er jo noen, sånne som meg for eksempel. Som ikke greier å se at det er Rune Rudberg for eksempel. På tross av dildoen liksom...

*plystre*

Skrevet

Dagbladet gjorde det samme med en kjent toppidrettsutøver som ble arrestert for knivangrep for et par uker siden. Bildet de la ut var fra samme bildeserie som de hadde brukt i avisa om utøveren tidligere. Det var ikke samme bilde, men åpenbart samme rom, samme person med samme klær, osv.

Det tok ikke lang tid før det på ymse idrettsforum lå ute hvem mannen er.

Rart de i det hele tatt gidder å sladde ansiktet når de gjør det så enkelt for folk.

''Rart de i det hele tatt gidder å sladde ansiktet når de gjør det så enkelt for folk''

Enig. Men jeg har en mistanke om at de vet godt hva de gjør...

Mandolaika
Skrevet

''Rart de i det hele tatt gidder å sladde ansiktet når de gjør det så enkelt for folk''

Enig. Men jeg har en mistanke om at de vet godt hva de gjør...

Jeg tror også de gjør det med overlegg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo noen, sånne som meg for eksempel. Som ikke greier å se at det er Rune Rudberg for eksempel. På tross av dildoen liksom...

*plystre*

Da var Kåre Conradi smartere. Rudberg forsøkte å kamuflere ansiktet med en blå dildo i rumpa, mens Kåre i det minste brukte dykkermaske i tidenes sykeste nakenbilde.

Annonse

Skrevet

Nå sier jeg ikke at det er riktig av VG å oute noen, men det er jo ikke videre smart å ha en egen cannabis-plantasje i heimen da, spesielt ikke om du er kjendis på en eller annen måte - da VET du utmerket godt at dette vil komme ut i media og at "alle" vil finne ut at det er du som står bak, om det skulle bli oppdaget. Så jeg synes ikke synd på karen i akkurat dette tilfellet.

Skrevet

Nå sier jeg ikke at det er riktig av VG å oute noen, men det er jo ikke videre smart å ha en egen cannabis-plantasje i heimen da, spesielt ikke om du er kjendis på en eller annen måte - da VET du utmerket godt at dette vil komme ut i media og at "alle" vil finne ut at det er du som står bak, om det skulle bli oppdaget. Så jeg synes ikke synd på karen i akkurat dette tilfellet.

Jeg synes heller ikke synd på ham, poenget mitt er at de later som de anonymiserer spilleren, men er fullt klar over at de ikke gjør det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis han visste om dette virker det særdeles lite smart, ja. Det er så dumt at jeg nesten tror fyren.

Men fokuset burde kanskje vært på lønnsnivået i Sarpsborg08. Det kan umulig være på høyden når spillerne må dyrke gress i stua. :)

Skrevet

Hvis han visste om dette virker det særdeles lite smart, ja. Det er så dumt at jeg nesten tror fyren.

Men fokuset burde kanskje vært på lønnsnivået i Sarpsborg08. Det kan umulig være på høyden når spillerne må dyrke gress i stua. :)

''Men fokuset burde kanskje vært på lønnsnivået i Sarpsborg08. Det kan umulig være på høyden når spillerne må dyrke gress i stua. :)''

Hehe. Så vidt jeg har fått med meg, er vel dette den eneste klubben som har oppfordret spillerne til å jobbe litt ved siden av. Vi kan vel si at han tok dem på ordet, selv om jeg tviler på at det var slik jobbing de hadde i tankene;)

Skrevet

LOL

De viktige tingene her i livet først! :0D

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Men fokuset burde kanskje vært på lønnsnivået i Sarpsborg08. Det kan umulig være på høyden når spillerne må dyrke gress i stua. :)''

Hehe. Så vidt jeg har fått med meg, er vel dette den eneste klubben som har oppfordret spillerne til å jobbe litt ved siden av. Vi kan vel si at han tok dem på ordet, selv om jeg tviler på at det var slik jobbing de hadde i tankene;)

Ja, sånn er det med nyopprykkede lag. Da må man ha et sideprosjekt for å spe på lønna. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Da var Kåre Conradi smartere. Rudberg forsøkte å kamuflere ansiktet med en blå dildo i rumpa, mens Kåre i det minste brukte dykkermaske i tidenes sykeste nakenbilde.

Jeg tør hevde at hr. Rudberg ikke forsøkte å kamuflere noe som helst :)

Bildene av Kåre C fikk jeg aldri sett, og jeg skjønner at det egentlig er noe i retning av tragedie!!

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tør hevde at hr. Rudberg ikke forsøkte å kamuflere noe som helst :)

Bildene av Kåre C fikk jeg aldri sett, og jeg skjønner at det egentlig er noe i retning av tragedie!!

Ja, de bildene var skikkelig bisarre. Rudbert ... tja. Han liker vel fortsatt å late som om "bildene kom på avveie". ;)

Skrevet

Å få betalt for å sulle rundt og sparke en ball er helt sykt, spør du meg... Foreldre betaler i dyre dommer for at småpodene skal få spille fotball mens de store gutta tjener fett på å gjøre det samme. *rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Å få betalt for å sulle rundt og sparke en ball er helt sykt, spør du meg... Foreldre betaler i dyre dommer for at småpodene skal få spille fotball mens de store gutta tjener fett på å gjøre det samme. *rister oppgitt på hodet*

At mange av dem er en smule overbetalt kan jeg vel være enig i, men de gjør da en viktig jobb for å styrke samhold og fellesskapsfølelse i by og land. For å rekruttere unger til lagene. De selger drømmer for små og store gutter, og de gir store deler av befolkningen veldig god underholdning. Utsiktene til svimlende årslønner motiverer dem til å yte sitt beste, vil jeg tro. Uten penger hadde det vel ikke vært mye action, vel?

Nå holdt jeg på å glemme at jeg hater fotball, men jeg gjør jo det. Det er altfor mye av det på TV altså. Sukk.

Skrevet

Men du fortsetter jo outingen ved å legge det ut her og gjøre oppmerksom på det....?

Skrevet

Men du fortsetter jo outingen ved å legge det ut her og gjøre oppmerksom på det....?

Jeg har skrevet mye mindre enn VG. Tror dol når noe færre mennesker enn VG også forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...