Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Man skulle tro det. Men noe sier meg at skamvett er på tur ut av vokabularet. Og folkeskikken.

Det er ingen som har skamvett på tur. Har du vært i Syden om sommeren? Hvis ikke bør du ikke dra. Du har sikkert barn, og før eller siden er de 18. Like greit at du ikke vet hva som skjer i Syden.

Jeg synes det over er harmløs, om enn noe (eventuelt svært) barnslig, guttemoro for folk som elsker å lese Vi Menn.

For ordens skyld synes jeg Vi Menn er søppel, og det der ville ikke vært noe for meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hahaha! Ja fy faen! Han er sikkert kjempestolt! ;p

Kjæresten hans er nok stolt. :)

Skrevet

Kjæresten hans er nok stolt. :)

Kjempestolt! :D

Gjest togli
Skrevet

Æsj.... Har man lite plass for refleksjon mellom øra, så kan jeg forstå at en slik opplevelse er spennende - men funker hjernecellene som de skal håper jeg virkelig at gutta greier å tenke med riktig hode...

Jeg kjenner en fyr på rundt 30 som for noen uker siden dro til Manila med en kompis. Han har lagt ut masse bilder av seg selv og kompisen som mesker seg med damer (de har heldigvis klær på i det minste ;)) - ingen av dem er "sukkertøy" akkurat, så dette var nok en ganske ny opplevelse for dem....

Igår kom han hjem og nå er han sannelig forlova med ei fra Fillippinene kan jeg lese av statusen hans..............

Fyrene så skikkelig stolte ut.. sendte bilder for å misunne kompisene sine osv.. men jeg ble heller en smule flau på deres vegne :/

Skrevet

Jeg ville aldri hatt en type som har vært eller noen gang vil dra på en sånn tur.

Æsj, æsj og æsj.

Gjest Elextra
Skrevet

Kvalmende. Hadde jeg en gang truffet en som jeg fant ut hadde vært på slik tur ville jeg virkelig revurdert både forhold og vennskap.

nitty-gritty
Skrevet

Ja, dette var jo noen skikkelige sjarmklumper. Spesielt rangeringen av strippere var fin. Men som en venninne av meg sa: "Man må vel umenneskeliggjøre kvinnene man tar seg til rette med i menneskehandelens mekka."

Gjest ser ut som idioter
Skrevet

Må være mannfolk som enten ikke får seg dame, eller at damene de har fått ikke gir dem sex. Ser i alle fall ut som en gjeng tapere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

ja, særlig når dama er lesbisk i tillegg.....

Hun er stripper. Jeg tror ikke legningen hennes er spesielt relevant.

De fleste mannfolka deres har vært på sånt. Kanskje ikke i utlandet, men samme greia. Det er vel knapt et drikkelag uten stripping, og brudgommen får næropplevelser som bildene over viser.

Og mange av dere kvinner har fått det i samme settingen.

Gjest Salmiakk
Skrevet

Jeg ble så kvalm da jeg så det første bildet at jeg ikke orket å lese artikkelen.

Gjest -nei, dette forstår jeg aldri
Skrevet

Hun er stripper. Jeg tror ikke legningen hennes er spesielt relevant.

De fleste mannfolka deres har vært på sånt. Kanskje ikke i utlandet, men samme greia. Det er vel knapt et drikkelag uten stripping, og brudgommen får næropplevelser som bildene over viser.

Og mange av dere kvinner har fått det i samme settingen.

Jeg mener... hva i heise er så fantastisk med å få trykkt noen pupper i trynet av ei lesbisk dame... eller bli forblingret av lår og rumpe når man satt og spiste?

seriøst, jeg er hunkjønn, og mannfolk kan slenge rundt med pikken så mye de vil... tror ikke jeg blir hverken interessert eller opphisset før eieren faktisk har lyst på MEG...

Det kan jo være morsomt å være på stripping (har selv aldri vært det), men jeg tror faktisk jeg ikke blir kåt av at menn gnukker seg inntil meg/danser halvnakne osv... uten det er MEG de vil ha...

derfor forstår jeg ikke at noen mannfolk omgir seg med nakne damer, som i dette tilfelle ikke er interessert i dem i det hele tatt... hva gir det dem?

Ellers bryr jeg meg katta hva folk driver med altså, men om jeg f.eks reiser til syden for å kansje få meg litt spenning, så hadde jeg ikke gått på strippebar med homo mannfolk... jeg hadde heller satsa på å treffe noen som ville gi mer av seg selv, sant?

nitty-gritty
Skrevet

Jeg mener... hva i heise er så fantastisk med å få trykkt noen pupper i trynet av ei lesbisk dame... eller bli forblingret av lår og rumpe når man satt og spiste?

seriøst, jeg er hunkjønn, og mannfolk kan slenge rundt med pikken så mye de vil... tror ikke jeg blir hverken interessert eller opphisset før eieren faktisk har lyst på MEG...

Det kan jo være morsomt å være på stripping (har selv aldri vært det), men jeg tror faktisk jeg ikke blir kåt av at menn gnukker seg inntil meg/danser halvnakne osv... uten det er MEG de vil ha...

derfor forstår jeg ikke at noen mannfolk omgir seg med nakne damer, som i dette tilfelle ikke er interessert i dem i det hele tatt... hva gir det dem?

Ellers bryr jeg meg katta hva folk driver med altså, men om jeg f.eks reiser til syden for å kansje få meg litt spenning, så hadde jeg ikke gått på strippebar med homo mannfolk... jeg hadde heller satsa på å treffe noen som ville gi mer av seg selv, sant?

Ikke gjør det så komplisert.

Menn er visuelle. Når de ser en vakker kvinne eller de kvinnelige kroppsdelene de forbinder med fruktbarhet, så skjer det hyggelige ting i kjemien i hjernen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg aner ikke hva som er fascinerende med det der. Har vært på stripping noen ganger, stort sett i forbindelse med drikkelag, og det er alltid forferdelig pinlige greier. Dette er blodharry arenaer. I tillegg er ølen latterlig dyr. En tap-tap-situasjon.

Men mange menn liker motor og pupper. Gjerne i kombinasjon.

Nå tror jeg uansett ikke dette har så mye med kåthet å gjøre. Det er mer enn guttegreie brudgommen f.eks. må gjennom på drikkelaget.

Turer som den over er nok ganske puppulære på drikkelag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...