Gå til innhold

Lav eller middels lønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skulle seff hatt mer

middels lav vil jeg si. mange som tjener mye mindre (men likevel greier seg bra).

selv har jeg bare 270 tusen i året, mannen min tjener ca. 400 tusen, så vi klarer oss bra, har huslån på litt over 1 mill, og to forholdsvis nye nedbetalte biler (aldri hatt lån p de) pluss litt over et par hundre tusen på bok.

og to barn som går i barnehage.

Føler vi klarer oss greit.

Annonse

Gjest Elextra

''Nøkkeltall for 2010:

Gjennomsnittlig månedslønn for alle lønnsmottakere var 36 700 kroner i 2010''

''De 10 prosent lavest lønte i 2010 hadde i gjennomsnitt en månedslønn på 20 600 kroner''

Kilde: http://www.ssb.no/lonn/

''Nøkkeltall for 2010: Gjennomsnittlig månedslønn for alle lønnsmottakere var 36 700 kroner i 2010

''

Oi, det var høyt! Det gir jo en årslønn på 440 000. Hadde ikke kilden vært SSB ville jeg sagt det måtte være feil.

''Nøkkeltall for 2010: Gjennomsnittlig månedslønn for alle lønnsmottakere var 36 700 kroner i 2010

''

Oi, det var høyt! Det gir jo en årslønn på 440 000. Hadde ikke kilden vært SSB ville jeg sagt det måtte være feil.

Overraskende høyt ja - kan det være at de har regnet alle deltidsansatte om til fulltidsstillinger når de har regnet ut dette???

Annonse

Gjest Elextra

Overraskende høyt ja - kan det være at de har regnet alle deltidsansatte om til fulltidsstillinger når de har regnet ut dette???

''Overraskende høyt ja - kan det være at de har regnet alle deltidsansatte om til fulltidsstillinger når de har regnet ut dette???

''

ja, det vil jeg anta.

I tillegg er det klart at det finnes en god del folk med svært høye lønninger, dvs. i str.orden 700 000 - 1 000 000 (og mere), de trekker selvfølgelig mye opp. Variansene er ikke så store lengre nede på stigen. Statistikk er underlig! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...